Naknada za sudjelovanje: 850 Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: 8-dnevni | vrijeme 09:00 - 13:00
Današnje moderno poslovanje ureda zahtijeva voditelja koji će osim organizacijskih imati i komunikacijske i prezentacijske vještine, kao i znanja za kvalitetan odnos s javnošću i medijima. Voditelj ureda je također prvo lice poduzeća ili ustanove te vrlo često „komunikacijski most“ između klijenata i ostalih zaposlenika. Stoga je nužno asertivno komuniciranje te sposobnost pravovremenog rješavanja mogućih komunikacijskih konflikata. Osim navedenih vještina, voditelj ureda mora poznavati i osnove trgovačkog i radnog prava te pravne propise koji će mu omogućavati brze i točne odgovore.
Polaznici tečaja će kroz pet modula naučiti kako uspješno savladati svakodnevne poslovne zadatke na brz i efikasan način. Savladat će teorijska i praktična znanja o vođenju ureda kao složenom sustavu te naučiti planirati i pripremiti produktivan sastanak. Steći će znanja koja se mogu koristiti za organizaciju ureda bilo kojeg poduzeća, ustanove, profitne ili neprofitne organizacije.
Naučit će kako učinkovito upravljati dragocjenim vremenom, kako na uspješan način koristiti verbalne i neverbalne komunikacijske vještine da bi dobili željene odgovore i ishode, riješiti komunikacijske konflikte i kako uspješno prezentirati određeni sadržaj u javnosti.
Polaznici tečaja koji obave sve predviđene zadatke i polože završni ispit dobit će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju:
Kotizacija uključuje:
1. MODUL: Uvod u suvremeno uredsko poslovanje 3.6.2024. 09:00 - 13:00 sati
Predavačica: dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.
Organizacijska kultura
Poslovna organizacija
Poslovanje u multikulturalnom okruženju
2. MODUL: Komunikacijske vještine 5.6.2024. 09:00 - 13:00 sati
Predavačica: dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.
Uvod u komunikaciju
Poslovna komunikacija
Radionica
3. MODUL: Prezentacijske vještine 10.6.2024. 09:00 - 13:00 sati
Predavač: Kristian Plazonić, dipl. iur.
Struktura prezentacije
Vještine prezentiranja
Radionica
4. MODUL: Aspekti trgovačkog i radnog prava u organizaciji i procesu rada društva 12.6.2024. 09:00 - 13:00 sati
Predavačica: dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.
Društvo i obrt
Osnivanje društva
Prava i obveze društva glede određenih pravnih instituta u odnosu na radnike
5. MODUL: Ispit
Po uspješnom završetku pismenog ispita dobivate potvrdu "Stručnjak za vođenje ureda" na hrvatskom i engleskom jeziku. Uvjet za dobivanje certifikata je uspješno riješen ispit, što znači najmanje 60% točnih odgovora na pitanja.
*NAPOMENE: Organizator zadržava pravo izmjene termina održavanja i redoslijeda tema unutar programa zbog koordinacije s predavačima.
Današnje moderno poslovanje ureda zahtijeva voditelja koji će osim organizacijskih imati i komunikacijske i prezentacijske vještine, kao i znanja za kvalitetan odnos s javnošću i medijima. Voditelj ureda je također prvo lice poduzeća ili ustanove te vrlo često „komunikacijski most“ između klijenata i ostalih zaposlenika. Stoga je nužno asertivno komuniciranje te sposobnost pravovremenog rješavanja mogućih komunikacijskih konflikata. Osim navedenih vještina, voditelj ureda mora poznavati i osnove trgovačkog i radnog prava te pravne propise koji će mu omogućavati brze i točne odgovore.
Polaznici tečaja će kroz pet modula naučiti kako uspješno savladati svakodnevne poslovne zadatke na brz i efikasan način. Savladat će teorijska i praktična znanja o vođenju ureda kao složenom sustavu te naučiti planirati i pripremiti produktivan sastanak. Steći će znanja koja se mogu koristiti za organizaciju ureda bilo kojeg poduzeća, ustanove, profitne ili neprofitne organizacije.
Naučit će kako učinkovito upravljati dragocjenim vremenom, kako na uspješan način koristiti verbalne i neverbalne komunikacijske vještine da bi dobili željene odgovore i ishode, riješiti komunikacijske konflikte i kako uspješno prezentirati određeni sadržaj u javnosti.
Polaznici tečaja koji obave sve predviđene zadatke i polože završni ispit dobit će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju:
Kotizacija uključuje:
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Tečaj je namijenjen voditeljima ureda, administrativnim djelatnicima, tajnicima, poslovnim tajnicima, administrativnim asistentima, menadžerima te svima onima koji žele naučiti kako na moderan način upravljati uredom te biti konkurentan na tržištu rada.
Profesorica Mikroekonomije i Makroekonomije na RIT – Croatia, autorica knjige ‘Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere’ i direktorica tvrtke Motivacijski govornik d.o.o. Aktivna je i u domeni neformalne i formalne edukacije. Njezini treninzi uključuju praktična i dinamična predavanja, vježbe i zajedničke debate, što omogućuje svakom polazniku sagledavanje individualne korisnosti sadržaja seminara. Kontinuirano se usavršava u području motivacije, komunikacije i psihologije (Medijacija – nenasilno rješavanje konflikta, RWCT – tečaj FSO-a, CARNET-ov e-learning i Izrada online tečaja), upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2008 lead auditor) i EFQM modela poslovne izvrsnosti. Aktivna je autorica znanstvenih i stručnih članaka, kao i sudionica na interdisciplinarnim hrvatskim i međunarodnim konferencijama. Specijalizirala se za područje leadershipa, procjene i izgradnje prodajnog tima te za razvoj strategije holističkog pristupa razvoju organizacijskih procesa baziranog na samoprocjenjivanju, a životni i poslovni slogan koji voli dijeliti s drugima je: Ti to možeš!
Autor je mnogobrojnih stručnih radova iz područja radnog, socijalnog, građanskog postupovnog, trgovačkog i ovršnog prava u pravnim i ekonomskim časopisima. Stručne radove objavio je u časopisima: „Pravo u gospodarstvu“, „Radno pravo“, „Hrvatska pravna revija“, „Pravo i porezi“, „Financije, pravo i porezi“, „Tim4pin magazin“ i dr. Osim stručnih radova, 2007. objavljena mu je knjiga „Radno vrijeme, odmori i dopusti s oglednim primjercima i sudskom praksom.“ U 2014. godini autor je priručnika „Novi Zakon o radu - Praktična pojašnjenja Zakona i stručne upute u priručniku te primjeri dokumenata na CD-u: za trgovačka društva, samostalne poduzetnike i ustanove“, Zagreb. Krajem 2015. godine urednik i koautor je priručnika „Zaštita osobnih podataka - Zakonita uporaba tehnologije u svrhu obrade osobnih podataka tijekom radnog odnosa s primjerima na CD-u, Zagreb.