Seminar:
Certificirani tečaj: Stručnjak za vođenje ureda - organizacija modernog poslovanja

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: 850 Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: 8-dnevni | vrijeme 09:00 - 13:00

Tema

Današnje moderno poslovanje ureda zahtijeva voditelja koji će osim organizacijskih imati i komunikacijske i prezentacijske vještine, kao i znanja za kvalitetan odnos s javnošću i medijima. Voditelj ureda je također prvo lice poduzeća ili ustanove te vrlo često „komunikacijski most“ između klijenata i ostalih zaposlenika. Stoga je nužno asertivno komuniciranje te sposobnost pravovremenog rješavanja mogućih komunikacijskih konflikata. Osim navedenih vještina, voditelj ureda mora poznavati i osnove trgovačkog i radnog prava te pravne propise koji će mu omogućavati brze i točne odgovore.

Polaznici tečaja će kroz pet modula naučiti kako uspješno savladati svakodnevne poslovne zadatke na brz i efikasan način. Savladat će teorijska i praktična znanja o vođenju ureda kao složenom sustavu te naučiti planirati i pripremiti produktivan sastanak. Steći će znanja koja se mogu koristiti za organizaciju ureda bilo kojeg poduzeća, ustanove, profitne ili neprofitne organizacije.

Naučit će kako učinkovito upravljati dragocjenim vremenom, kako na uspješan način koristiti verbalne i neverbalne komunikacijske vještine da bi dobili željene odgovore i ishode, riješiti komunikacijske konflikte i kako uspješno prezentirati određeni sadržaj u javnosti.

Polaznici tečaja koji obave sve predviđene zadatke i polože završni ispit dobit će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju:

  1. Certifikat je ovjeren od strane stručnjaka Verlag Dashöfer izdavačke kuće te je dokaz poznavanja navedenog područja ili tema,
  2. Kao vlasnik certifikata imate konkurentnu prednost na tržištu rada i veće povjerenje poslodavca u Vaše znanje,
  3. Edukacija Vam pruža temeljitu pripremu za test, mentorstva i savjetovanja stručnjaka,
  4. Po uspješnom završetku ispita dobivate potvrdu "Stručnjak za vođenje ureda" na hrvatskom i engleskom jeziku,
  5. Uvjet za dobivanje certifikata je uspješno riješen ispit, što znači najmanje 60% točnih odgovora na pitanja.

Kotizacija uključuje: 

  • Sudjelovanje na tečaju,
  • Sveobuhvatne, profesionalne i praktične informacije,
  • Detaljan radni materijal,
  • Individualni pristup i prilika za raspravu,
  • Završni ispit u obliku testa,
  • Potvrdu o usavršavanju, 
  • Konzultantske usluge tokom trajanja tečaja,
  • Razmjenu iskustava s kolegama.

termin

Broj dostupnih seminara: 1
Najraniji termin: 3.6.2024 - 12.6.2024
Mjesto: ONLINE

Sadržaj - Certificirani tečaj: Stručnjak za vođenje ureda - organizacija modernog poslovanja

1. MODUL: Uvod u suvremeno uredsko poslovanje 3.6.2024.  09:00 - 13:00 sati

Predavačica: dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.

Organizacijska kultura

  • Vrste i modeli organizacijske kulture,
  • Promjene u organizaciji,
  • Upravljanje sukobima u organizaciji,
  • Primjeri iz prakse.

Poslovna organizacija

  • Informacijska tehnologija kao temelj suvremenog poslovanja,
  • Organizacija radnog mjesta,
  • Organizacija vremena,
  • Poslovni izgled i nastup,
  • Organizacija i vođenje sastanaka,
  • Primjeri iz prakse.

Poslovanje u multikulturalnom okruženju

  • Pojam multikulturalizma,
  • Poslovni protokol,
  • Jezik i stereotipi,
  • Primjeri iz prakse,
  • Završna diskusija i rasprava.

 2. MODUL: Komunikacijske vještine 5.6.2024. 09:00 - 13:00 sati

Predavačica: dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.

Uvod u komunikaciju

  • Važnost komunikacije – što komunikacija jest, a što nije?,
  • Vrste i oblici komunikacije,
  • Značaj neverbalne komunikacije,
  • Kako znati slušati?,
  • Primjeri iz prakse.

Poslovna komunikacija

  • Pisana poslovna komunikacija,
  • Interkulturalna komunikacija,
  • Poslovno pregovaranje,
  • Komunikacija s teškim sugovornicima,
  • Odnosi s javnošću,
  • Primjeri iz prakse.

Radionica

  • Organiziranje govora vezano uz pitanja o činjenicama,
  • Konfrontiranje i odbijanje nerazumnih zahtjeva,
  • Pisanje poslovnih dopisa i medijskih priopćenja,
  • Kako pregovarati?,
  • Primjeri iz praske,
  • Završna diskusija i rasprava.

3. MODUL: Prezentacijske vještine 10.6.2024. 09:00 - 13:00 sati

Predavač: Kristian Plazonić, dipl. iur.

Struktura prezentacije

  • Koraci u planiranju prezentacije,
  • Ciljevi prezentacije,
  • Struktura i izgled prezentacije,
  • Primjeri iz prakse.

Vještine prezentiranja

  • Javni nastup,
  • Odlike uvjerljivog prezentera,
  • Uloga neverbalne komunikacije u prezentiranju,
  • Primjeri iz prakse.

Radionica

  • Sposobnost držanja uvjerljivog govora neovisno o sadržaju govorenja,
  • Improvizirani govor i prezentiranje,
  • Prezentacijske tehnike,
  • Primjeri iz prakse,
  • Završna diskusija i rasprava.

4. MODUL: Aspekti trgovačkog i radnog prava u organizaciji i procesu rada društva 12.6.2024.  09:00 - 13:00 sati

Predavačica: dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.

Društvo i obrt

  • Dioničko društvo,
  • Društvo s ograničenom odgovornošću,
  • Obrt,
  • Razlika između obrta i društva s ograničenom odgovornošću,
  • Primjeri iz prakse.

Osnivanje društva

  • Koraci osnivanja trgovačkog društva,
  • Trgovački ugovori,
  • Pravo društva,
  • Primjeri iz prakse.

Prava i obveze društva glede određenih pravnih instituta u odnosu na radnike

  • Načela radnog prava,
  • Ugovori o radu,
  • Prekršajne odredbe,
  • Radna etika,
  • Mobing,
  • Primjeri iz prakse,
  • Završna diskusija i rasprava.

5. MODUL: Ispit

Po uspješnom završetku pismenog ispita dobivate potvrdu "Stručnjak za vođenje ureda" na hrvatskom i engleskom jeziku. Uvjet za dobivanje certifikata je uspješno riješen ispit, što znači najmanje 60% točnih odgovora na pitanja.

*NAPOMENE: Organizator zadržava pravo izmjene termina održavanja i redoslijeda tema unutar programa zbog koordinacije s predavačima.

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

Današnje moderno poslovanje ureda zahtijeva voditelja koji će osim organizacijskih imati i komunikacijske i prezentacijske vještine, kao i znanja za kvalitetan odnos s javnošću i medijima. Voditelj ureda je također prvo lice poduzeća ili ustanove te vrlo često „komunikacijski most“ između klijenata i ostalih zaposlenika. Stoga je nužno asertivno komuniciranje te sposobnost pravovremenog rješavanja mogućih komunikacijskih konflikata. Osim navedenih vještina, voditelj ureda mora poznavati i osnove trgovačkog i radnog prava te pravne propise koji će mu omogućavati brze i točne odgovore.

Polaznici tečaja će kroz pet modula naučiti kako uspješno savladati svakodnevne poslovne zadatke na brz i efikasan način. Savladat će teorijska i praktična znanja o vođenju ureda kao složenom sustavu te naučiti planirati i pripremiti produktivan sastanak. Steći će znanja koja se mogu koristiti za organizaciju ureda bilo kojeg poduzeća, ustanove, profitne ili neprofitne organizacije.

Naučit će kako učinkovito upravljati dragocjenim vremenom, kako na uspješan način koristiti verbalne i neverbalne komunikacijske vještine da bi dobili željene odgovore i ishode, riješiti komunikacijske konflikte i kako uspješno prezentirati određeni sadržaj u javnosti.

Polaznici tečaja koji obave sve predviđene zadatke i polože završni ispit dobit će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju:

  1. Certifikat je ovjeren od strane stručnjaka Verlag Dashöfer izdavačke kuće te je dokaz poznavanja navedenog područja ili tema,
  2. Kao vlasnik certifikata imate konkurentnu prednost na tržištu rada i veće povjerenje poslodavca u Vaše znanje,
  3. Edukacija Vam pruža temeljitu pripremu za test, mentorstva i savjetovanja stručnjaka,
  4. Po uspješnom završetku ispita dobivate potvrdu "Stručnjak za vođenje ureda" na hrvatskom i engleskom jeziku,
  5. Uvjet za dobivanje certifikata je uspješno riješen ispit, što znači najmanje 60% točnih odgovora na pitanja.

Kotizacija uključuje: 

  • Sudjelovanje na tečaju,
  • Sveobuhvatne, profesionalne i praktične informacije,
  • Detaljan radni materijal,
  • Individualni pristup i prilika za raspravu,
  • Završni ispit u obliku testa,
  • Potvrdu o usavršavanju, 
  • Konzultantske usluge tokom trajanja tečaja,
  • Razmjenu iskustava s kolegama.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Certificirani tečaj: Stručnjak za vođenje ureda - organizacija modernog poslovanja

Tečaj je namijenjen voditeljima ureda, administrativnim djelatnicima, tajnicima, poslovnim tajnicima, administrativnim asistentima, menadžerima te svima onima koji žele naučiti kako na moderan način upravljati uredom te biti konkurentan na tržištu rada.

Ključne riječi - Certificirani tečaj: Stručnjak za vođenje ureda - organizacija modernog poslovanja

organizacija poslovanja, prezentacijske vještine, komunikacijske vještine, voditelj ureda, radno pravo, trgovačko pravo, uredsko poslovanje, organizacija sastanaka, upravljanje vremenom

Predavač/Predavačica - Certificirani tečaj: Stručnjak za vođenje ureda - organizacija modernog poslovanja

dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.

dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.

Profesorica Mikroekonomije i Makroekonomije na RIT – Croatia, autorica knjige ‘Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere’ i direktorica tvrtke Motivacijski govornik d.o.o. Aktivna je i u domeni neformalne i formalne edukacije. Njezini treninzi uključuju praktična i dinamična predavanja, vježbe i zajedničke debate, što omogućuje svakom polazniku sagledavanje individualne korisnosti sadržaja seminara. Kontinuirano se usavršava u području motivacije, komunikacije i psihologije (Medijacija – nenasilno rješavanje konflikta, RWCT – tečaj FSO-a, CARNET-ov e-learning i Izrada online tečaja), upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2008 lead auditor) i EFQM modela poslovne izvrsnosti. Aktivna je autorica znanstvenih i stručnih članaka, kao i sudionica na interdisciplinarnim hrvatskim i međunarodnim konferencijama. Specijalizirala se za područje leadershipa, procjene i izgradnje prodajnog tima te za razvoj strategije holističkog pristupa razvoju organizacijskih procesa baziranog na samoprocjenjivanju, a životni i poslovni slogan koji voli dijeliti s drugima je: Ti to možeš!

Kristian Plazonić, dipl. iur.

Kristian Plazonić, dipl. iur.

Autor je mnogobrojnih stručnih radova iz područja radnog, socijalnog, građanskog postupovnog, trgo­vačkog i ovršnog prava u pravnim i ekonomskim časopisima. Stručne radove objavio je u časopisima: „Pravo u gospodarstvu“, „Radno pravo“, „Hrvatska pravna revija“, „Pravo i porezi“, „Financije, pravo i porezi“, „Tim4pin magazin“ i dr. Osim stručnih radova, 2007. objavljena mu je knjiga „Radno vri­jeme, odmori i dopusti s oglednim primjercima i sudskom praksom.“ U 2014. godini autor je pri­ručnika „Novi Zakon o radu - Praktična pojašnje­nja Zakona i stručne upute u priručniku te primjeri dokumenata na CD-u: za trgovačka društva, samo­stalne poduzetnike i ustanove“, Zagreb. Krajem 2015. godine urednik i koautor je pri­ručnika „Zaštita osobnih podataka  - Zakonita uporaba tehnologije u svrhu obrade osobnih podataka tijekom radnog odnosa s primjerima na CD-u, Zagreb.

Uvjeti i prijava - Certificirani tečaj: Stručnjak za vođenje ureda - organizacija modernog poslovanja

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se
  • ONLINE
  • 3.6.2024 - 12.6.2024
  • dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š., Kristian Plazonić, dipl. iur.
  • 850 Eur + PDV
Input:

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.