Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: -dnevni | vrijeme
Najbolji način za istraživanje tržišta je napraviti dobru i kvalitetnu analizu tržišta. Želimo li uspješno poslovati u današnjim tržišnim uvjetima, nije dovoljno imati samo dobru ideju. Ako planiramo uspješno poslovati, neophodno je dobro upoznati tržište i potrošače, a to svakako najbolje možemo zahvaljujući istraživanjima tržišta i analiziranjem kvalitetnih podataka o tržištu.
Ulaskom u svijet prodaje, marketinga i oglašavanja nasumce i bez kontrole, velike su šanse da izostanu željeni poslovni rezultati i da ne osvojimo tržište sukladno planovima i očekivanjima. Zato, ako želimo biti „u korak s vremenom“ i postići željene poslovne rezultate, moramo izaći iz zone komfora i prilagoditi se novim tržišnim uvjetima i navikama potrošača, a da bi to mogli moramo ih dobro upoznati.
Namjena seminara je saznati može li nam i kako istraživanje pomoći, te kako bolje upoznati potrošače i osvojiti tržište svojim proizvodima i uslugama. Kroz seminar prolazimo područja upoznavanja tržišta, potrošača i konkurencije, te kako i koje istraživanje pomaže da bi uspješno poslovali. Bit će i konkretnih primjera te prikaza gdje „gubimo“ potrošače, koja su nova pravila u odnosu Brand – Potrošač, neki od novih učinkovitih alata, te npr. prikaz kako potrošači donose odluku o kupnji.
Seminar sadrži konkretna područja koja mogu pomoći da svaki sudionik bolje definira svoje poslovne aktivnosti.
Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.
U cijenu su uključeni:
08:45 - 09:00 |
Prijem i registracija polaznika |
09:00 - 11:00 |
Tržište potrošača i konkurencije
|
11:00 - 11:30 |
Pauza za kavu |
11:30 - 13:00 |
Globalne promjene tržišnih uvjeta
|
13:00 - 14:00 |
Pauza za ručak |
14:00 - 16:00 |
Radionica: Analiza tržišta na vlastitom primjeru
Završna diskusija i rasprava |
Lokacija održavanja seminara:
Verlag Dashöfer
Draškovićeva ulica 49
10 000 Zagreb
Najbolji način za istraživanje tržišta je napraviti dobru i kvalitetnu analizu tržišta. Želimo li uspješno poslovati u današnjim tržišnim uvjetima, nije dovoljno imati samo dobru ideju. Ako planiramo uspješno poslovati, neophodno je dobro upoznati tržište i potrošače, a to svakako najbolje možemo zahvaljujući istraživanjima tržišta i analiziranjem kvalitetnih podataka o tržištu.
Ulaskom u svijet prodaje, marketinga i oglašavanja nasumce i bez kontrole, velike su šanse da izostanu željeni poslovni rezultati i da ne osvojimo tržište sukladno planovima i očekivanjima. Zato, ako želimo biti „u korak s vremenom“ i postići željene poslovne rezultate, moramo izaći iz zone komfora i prilagoditi se novim tržišnim uvjetima i navikama potrošača, a da bi to mogli moramo ih dobro upoznati.
Namjena seminara je saznati može li nam i kako istraživanje pomoći, te kako bolje upoznati potrošače i osvojiti tržište svojim proizvodima i uslugama. Kroz seminar prolazimo područja upoznavanja tržišta, potrošača i konkurencije, te kako i koje istraživanje pomaže da bi uspješno poslovali. Bit će i konkretnih primjera te prikaza gdje „gubimo“ potrošače, koja su nova pravila u odnosu Brand – Potrošač, neki od novih učinkovitih alata, te npr. prikaz kako potrošači donose odluku o kupnji.
Seminar sadrži konkretna područja koja mogu pomoći da svaki sudionik bolje definira svoje poslovne aktivnosti.
Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.
U cijenu su uključeni:
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Seminar je namijenjen svima koji teže povećanju prodaje i boljim rezultatima marketinga i cijelog poslovanja, voditeljima i direktorima prodaje i/ili marketinga, onima koji žele bolje upoznati tržišne okolnosti i današnje potrošače, samostalnim poduzetnicima i managerima i svima koji žele ostvariti bolje rezultate u osobnoj i poslovnoj prodaji.
U svom dugogodišnjem profesionalnom prodajnom i marketinškom iskustvu, Nada oduvijek za svoje klijente nastoji stvarati nove i dodatne vrijednosti. Između ostalog, iza sebe ima bogato iskustvo brojnih edukacija 50+, vođenja 5+ uspješnih start- up projekata u domaćim i međunarodnim tvrtkama kao što su Burda Media i Styria koji su dodatno potvrdili njezino sveobuhvatno poznavanje tržišta te prepoznavanje poslovnih potreba klijenata. Kroz dugogodišnje praćenje potreba tržišta te kroz brojne kontakte s domaćim i internacionalnim klijentima, ona postavlja nove tržišne standarde i utire put novim uspješnim poslovnim projektima na veliko zadovoljstvo brojnih poslovnih partnera s kojima je do sada surađivala i dalje surađuje.
Preko 25 godina aktivnog iskustva u prodaji omogućilo je učenje, usavršavanje i ostvarivanje prodajnih rezultata koje kroz edukacije i predavanja nesebično dijeli sa svima koji žele razvijati se i napredovati u poslu.
Brojne održane radionice, seminari, edukacije i predavanja, ocjenjene najvišim ocjenama polaznika, svojevrsna su potvrda načina, sadržaja i korisnosti Nadinih angažmana u ovom području.