Seminar:
Analiza i istraživanje tržišta - praktični primjeri koji pomažu uspješnijem poslovanju

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: kn bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: -dnevni | vrijeme

Tema

Najbolji način za istraživanje tržišta je napraviti dobru i kvalitetnu analizu tržišta. Želimo li uspješno poslovati u današnjim tržišnim uvjetima, nije dovoljno imati samo dobru ideju. Ako planiramo uspješno poslovati, neophodno je dobro upoznati tržište i potrošače, a to svakako najbolje možemo zahvaljujući istraživanjima tržišta i analiziranjem kvalitetnih podataka o tržištu.

Ulaskom u svijet prodaje, marketinga i oglašavanja nasumce i bez kontrole, velike su šanse da izostanu željeni poslovni rezultati i da ne osvojimo tržište sukladno planovima i očekivanjima. Zato, ako želimo biti „u korak s vremenom“ i postići željene poslovne rezultate, moramo izaći iz zone komfora i prilagoditi se novim tržišnim uvjetima i navikama potrošača, a da bi to mogli moramo ih dobro upoznati.

Namjena webinara je saznati može li nam i kako istraživanje pomoći, te kako bolje upoznati potrošače i osvojiti tržište svojim proizvodima i uslugama. Kroz seminar prolazimo područja upoznavanja tržišta, potrošača i konkurencije, te kako i koje istraživanje pomaže da bi uspješno poslovali. Bit će i konkretnih primjera te prikaza gdje „gubimo“ potrošače, koja su nova pravila u odnosu Brand – Potrošač, neki od novih učinkovitih alata, te npr. prikaz kako potrošači donose odluku o kupnji.

Webinar sadrži konkretna područja koja mogu pomoći da svaki sudionik bolje definira svoje poslovne aktivnosti.

termin

Trenutačno nemamo određen termin. Ako ste zainteresirani za seminar o ovoj temi, molimo vas da nam se obratite putem obrasca za kontakt.
Najraniji termin:
Mjesto:

Sadržaj - Analiza i istraživanje tržišta - praktični primjeri koji pomažu uspješnijem poslovanju

Predviđeno trajanje webinara od 9 do 13 sati.

Tržište potrošača i konkurencija

  • Kako potrošači donose odluku o kupnji,
  • Glavni koraci strateškog promišljanja,
  • Glavne smjernice koje ukazuju što vlasnik / direktor tvrtke treba znati o „novim tržišnim uvjetima”,
  • Osnovni prikazi izvora podataka koji su na raspolaganju.

Globalne promjene tržišnih uvjeta

  • Nova pravila u odnosu Brand – Potrošač i novi alati koje možemo/trebamo koristiti,
  • Tipovi medija i novi alati koje  imamo na raspolaganju,
  • Kako izbjeći najčešće greške u koracima i osigurati maksimalne rezultate.

Radionica: Analiza tržišta na vlastitom primjeru

  • Izrada poslovnog plana,
  • Izrada analize tržišta,
  • Izrada SWOT analize,
  • Savjeti za konkretne primjere iz prakse, te brojne druge „male tajne“.

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

Najbolji način za istraživanje tržišta je napraviti dobru i kvalitetnu analizu tržišta. Želimo li uspješno poslovati u današnjim tržišnim uvjetima, nije dovoljno imati samo dobru ideju. Ako planiramo uspješno poslovati, neophodno je dobro upoznati tržište i potrošače, a to svakako najbolje možemo zahvaljujući istraživanjima tržišta i analiziranjem kvalitetnih podataka o tržištu.

Ulaskom u svijet prodaje, marketinga i oglašavanja nasumce i bez kontrole, velike su šanse da izostanu željeni poslovni rezultati i da ne osvojimo tržište sukladno planovima i očekivanjima. Zato, ako želimo biti „u korak s vremenom“ i postići željene poslovne rezultate, moramo izaći iz zone komfora i prilagoditi se novim tržišnim uvjetima i navikama potrošača, a da bi to mogli moramo ih dobro upoznati.

Namjena webinara je saznati može li nam i kako istraživanje pomoći, te kako bolje upoznati potrošače i osvojiti tržište svojim proizvodima i uslugama. Kroz seminar prolazimo područja upoznavanja tržišta, potrošača i konkurencije, te kako i koje istraživanje pomaže da bi uspješno poslovali. Bit će i konkretnih primjera te prikaza gdje „gubimo“ potrošače, koja su nova pravila u odnosu Brand – Potrošač, neki od novih učinkovitih alata, te npr. prikaz kako potrošači donose odluku o kupnji.

Webinar sadrži konkretna područja koja mogu pomoći da svaki sudionik bolje definira svoje poslovne aktivnosti.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Predavač/Predavačica - Analiza i istraživanje tržišta - praktični primjeri koji pomažu uspješnijem poslovanju

Nada Finderle

Nada Finderle

U svom dugogodišnjem profesionalnom prodajnom i marketinškom iskustvu, Nada oduvijek za svoje klijente nastoji stvarati nove i dodatne vrijednosti. Između ostalog, iza sebe ima bogato iskustvo brojnih edukacija 50+, vođenja 5+ uspješnih start- up projekata u domaćim i međunarodnim tvrtkama kao što su Burda Media i Styria koji su dodatno potvrdili njezino sveobuhvatno poznavanje tržišta te prepoznavanje poslovnih potreba klijenata. Kroz dugogodišnje praćenje potreba tržišta te kroz brojne kontakte s domaćim i internacionalnim klijentima, ona postavlja nove tržišne standarde i utire put novim uspješnim poslovnim projektima na veliko zadovoljstvo brojnih poslovnih partnera s kojima je do sada surađivala i dalje surađuje.

Preko 25 godina aktivnog iskustva u prodaji omogućilo je učenje, usavršavanje i ostvarivanje prodajnih rezultata koje kroz edukacije i predavanja nesebično dijeli sa svima koji žele razvijati se i napredovati u poslu.

Brojne održane radionice, seminari, edukacije i predavanja, ocjenjene najvišim ocjenama polaznika, svojevrsna su potvrda načina, sadržaja i korisnosti Nadinih angažmana u ovom području.

Uvjeti i prijava - Analiza i istraživanje tržišta - praktični primjeri koji pomažu uspješnijem poslovanju

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.