Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: -dnevni | vrijeme
Asertivni komunikacijski stil jedini je koji u gotovo svakoj situaciji donosi pozitivne ishode za sve strane uključene u komunikaciju.
U sve dinamičnijem i kompetitivnom okruženju izazovno je jasno izraziti svoje mišljenje, trenutno emotivno stanje ili neslaganje, a dati potporu slabijoj opciji iziskuje puno hrabrosti i pripreme. Kako uopće proaktivno djelovati bez negativnih učinaka na druge? Prepoznati da komunikacija nije samo pričanje, nego i slušanje put je prema ugodnoj radnoj atmosferi, smanjenju učestalosti konfliktnih situacija, a zauzimanje stava i precizno izražavanje potreba dovest će do izgradnje čvršćih odnosa i stabilnijeg okruženja. Stjecanjem vještina asertivne komunikacije znatno se doprinosi poboljšanju radne atmosfere, poticajne okoline i zadovoljnim pojedincima s osjećajem svrhe i primijećenosti.
Usporedbom asertivnog komunikacijskog stila u odnosu na pasivni, agresivni i pasivno-agresivni stil žele se pokazati sve prednosti i razlozi zašto komunicirati asertivno. Komunikacijskim alatima i tehnikama koje proizlaze iz asertivne komunikacije, polaznicima se nastoji ukazati kako svakodnevne potencijalno konfliktne ili neugodne situacije rješavati ovim tipom komunikacije. Također, osvijestiti pozitivne učinke asertivnosti na pojedinca, njegovu radnu okolinu i privatni život te potaknuti na vježbanje vještine aktivnoga slušanja.
Predviđeno trajanje seminara od 9 do 13 sati.
Iz programa izdvajamo:
Kako komunicirati u svakodnevnim situacijama?
Što je asertivno ponašanje ili komunikacija?
Kako aergetno odgovoriti da nas drugi razumiju i kako da razumijemo druge
Asertivni komunikacijski stil jedini je koji u gotovo svakoj situaciji donosi pozitivne ishode za sve strane uključene u komunikaciju.
U sve dinamičnijem i kompetitivnom okruženju izazovno je jasno izraziti svoje mišljenje, trenutno emotivno stanje ili neslaganje, a dati potporu slabijoj opciji iziskuje puno hrabrosti i pripreme. Kako uopće proaktivno djelovati bez negativnih učinaka na druge? Prepoznati da komunikacija nije samo pričanje, nego i slušanje put je prema ugodnoj radnoj atmosferi, smanjenju učestalosti konfliktnih situacija, a zauzimanje stava i precizno izražavanje potreba dovest će do izgradnje čvršćih odnosa i stabilnijeg okruženja. Stjecanjem vještina asertivne komunikacije znatno se doprinosi poboljšanju radne atmosfere, poticajne okoline i zadovoljnim pojedincima s osjećajem svrhe i primijećenosti.
Usporedbom asertivnog komunikacijskog stila u odnosu na pasivni, agresivni i pasivno-agresivni stil žele se pokazati sve prednosti i razlozi zašto komunicirati asertivno. Komunikacijskim alatima i tehnikama koje proizlaze iz asertivne komunikacije, polaznicima se nastoji ukazati kako svakodnevne potencijalno konfliktne ili neugodne situacije rješavati ovim tipom komunikacije. Također, osvijestiti pozitivne učinke asertivnosti na pojedinca, njegovu radnu okolinu i privatni život te potaknuti na vježbanje vještine aktivnoga slušanja.
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim visokoškolskim ustanovama.
Uz predavačko iskustvo, znanje i vještine iz odnosa s javnošću i komunikacija stekao je radeći kao savjetnik i stručni suradnik Zaklade hrvatskog državnog zavjeta te glasnogovornik i suradnik u mnogim kampanjama.
Predavač je i međunarodni konzultant Instituta Robert Schuman, europskog obrazovnog središta Europske pučke stranke, vlasnik je tvrtke za komunikacijsko savjetovanje, političke kampanje i obrazovanje - Umjetnost komunikacije. Direktor je komunikacija Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku. Također, suradnik je na istraživačkom projektu Opasnosti i prednosti društvenih mreža: e-profesionalizam zdravstvenih djelatnika, član je Stalne skupine za političku komunikaciju Europskog konzorcija za politička istraživanja te je nedavno bio gostujući predavač na Katoličkom sveučilištu Peter Pazmany u Budimpešti. Stipendist je Američke biskupske konferencije. Polja njegova istraživanja su politička komunikacija, javni nastupi te odnosi s javnošću. Autor je više stručnih i znanstvenih radova iz tog područja.