Seminar:
Asertivna komunikacija - unaprijedimo odnose na radnom mjestu

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: kn bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: -dnevni | vrijeme

Tema

U praksi vrijedi pravilo da onaj tko slijedi tri najvažnija pravila dobrog dijaloga bude uspješan u razgovoru. Prvo zahtijeva da naučimo slušati, razmatrati i poštivati ​​druge i nastojati da nas drugi slušaju, razmatraju i poštuju. Drugo određuje da je potrebno prepoznati vlastite i reakcije sugovornika koji presudno utječu na tijek razgovora te biti svjestan koji su odgovori prikladni, a koji će morati izostaviti. Treće uči kako doći do zajedničkog cilja. Najučinkovitiji način provedbe ova tri pravila svakako je asertivna komunikacija.

termin

Trenutačno nemamo određen termin. Ako ste zainteresirani za seminar o ovoj temi, molimo vas da nam se obratite putem obrasca za kontakt.
Najraniji termin:
Mjesto:

Sadržaj - Asertivna komunikacija - unaprijedimo odnose na radnom mjestu

Predviđeno trajanje webinara od 9 do 13 sati.

Raspored predavanja:

KAKO KOMUNICIRATI U SVAKODNEVNIM SITUACIJAMA:

  • što je poželjno i od čega treba odustati,
  • što znači obrambeno ponašanje,
  • zašto i kako obrambenim ponašanjem uništavamo međuljudske odnose,
  • zašto odabiremo agresivno (borbena strategija), pasivno (strategija bijega) i pasivno-agresivno ponašanje (manipulacija ili dvostruke poruke),
  • kako razviti asertivno komuniciranje.

ŠTO JE ASERTIVNO PONAŠANJE ili KOMUNIKACIJA:

  • što možemo postići u razgovorima ako uzmemo u obzir: ja sam dobro, ti si dobro.
  • temelji asertivnosti: poštovanje, prihvaćanje odgovornosti, povezanost, suradnja.

KAKO AERGETNO ODGOVORITI DA NAS DRUGI RAZUMIJU I KAKO DA RAZUMIJEMO OSTALE

  • kako reći da nas nešto muči, ne volimo imati zabrinutost pomisli; kako postaviti granice,
  • kako objasniti svoje želje ili beskonfliktni ciljevi,
  • kako izraziti ili kontrolirati svoje osjećaje,
  • kako odgovoriti na verbalne napade, optužbe, uvrede ili prijetnje,
  • što učiniti ako se sugovornikove emocije promijene i njegovo ponašanje postane uznemirujuće,
  • kako smiriti drugu osobu kako bismo mogli početi razgovarati,
  • razmotriti tri osnovna pristupa: istražiti, provjeriti, potvrditi,
  • što znači objasniti činjenice ili raspravljati (objektivno objašnjenje),
  • kako izgovaramo kritiku i kako je prihvaćamo,
  • kako reći NE,
  • kako priopćiti neugodne vijesti.

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

U praksi vrijedi pravilo da onaj tko slijedi tri najvažnija pravila dobrog dijaloga bude uspješan u razgovoru. Prvo zahtijeva da naučimo slušati, razmatrati i poštivati ​​druge i nastojati da nas drugi slušaju, razmatraju i poštuju. Drugo određuje da je potrebno prepoznati vlastite i reakcije sugovornika koji presudno utječu na tijek razgovora te biti svjestan koji su odgovori prikladni, a koji će morati izostaviti. Treće uči kako doći do zajedničkog cilja. Najučinkovitiji način provedbe ova tri pravila svakako je asertivna komunikacija.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Predavač/Predavačica - Asertivna komunikacija - unaprijedimo odnose na radnom mjestu

dr. sc. Neda Fleur Janovski

dr. sc. Neda Fleur Janovski

Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha, član je International Assoation of Coaching, SAD. Stalno usavršava svoja znanja u Londonu (najčešće) i u Bruxelles-u. Kroz svoje djelovanje usmjerena je na poticanje cjeloživotnog učenja, osobni razvoj svakog pojedinca, održavanje grupnih, a posebno individualnih treninga te na dijeljenje znanja za koje vjeruje da mora biti dostupno svakom tko se želi razvijati i napredovati.

Dugogdišnju karijeru gradila je dvadeset i dvije godine u PLIVI, najduže u Odnosima s javnošću i Korporativnim komunikacijama gdje je razvila vlastiti "know-how" za rješavanje brojnih poslovnih situacija, djelujući na međunarodnim tržištima Velike Britanije, Francuske, Sjedinjenih Američkih Država, Italije, Češke, Poljske i Njemačke. 

Uvjeti i prijava - Asertivna komunikacija - unaprijedimo odnose na radnom mjestu

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.