Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: -dnevni | vrijeme
Vještine delegiranja su proporcionalne menadžerskoj uspješnosti jer omogućavaju Vaš razvoj i razvoj cijelom Vašem timu. Uspješni menadžeri razvijaju organizacijske vrijednosti i sisteme koji su neophodni za održivi uspjeh. Stavljanjem osobnih talenata u funkciju razvoja organizacije ona raste zajedno s pojedincem. Lideri vode iz onoga što jesu, a ljudi ih prate jer im vjeruju i osjećaju kako oni znaju kamo idu, a oni bi željeli tamo stići zajedno s njima.
Ako si postavite pitanje „ Je li lakše napisati sadržaj brošure koja promovira nove usluge koje ste vi razvili ili to prepustiti nekom od suradnika?“ Vi znate sadržaj izvana i iznutra i u snu možete nabrojati prednosti novih usluga i sve što je potrebno je da sjednete za računalo i počnete pisati. Pitanje je samo: Je li takav način razmišljanja korisno trošenje vašeg vremena? Ako taj posao napravite sami biti ćete brže gotovi. S druge strane, ako uložite napor i vrijeme kako biste taj posao delegirali nekom od svojih suradnika trebat će vam, doduše, više vremena, ali ćete pomoći članovima tima da rastu, razvijaju se i da počnu koristiti sve svoje potencijale. To je jedna od najvažnijih značajki delegiranja.
Namjena webinara je osvijestiti polaznike kako se proces delegiranja uklapa u obavljanje posla i ispunjavanje zadanih ciljeva. Naučiti kako identificirati različite načine delegiranja, kako primijeniti sve korake efikasnog delegiranja i dati jasne upute za uspješno obavljanje posla. Na seminaru polaznicima će se prezentirati kako ovladati vještinom jasne povratne informacije (Feedback).
Predviđeno trajanje webinara 9-13 sati
Kako kreiramo informacije i kako prenosimo informacije?
Kako osmišljavati i koncipirati zadatke?
Koja je razlika između zadatka i projektnog zadatka?
Kako stvarati odnose i komunikacijske kanale?
Kako uspješno delegirati zadatke?
Delegiranje kao nagrada, a ne kao kazna zaposleniku?
Kako provoditi kontrolu „bez kontrole“?
Izvještavanje i brifiranje- koja je razlika i kada primijeniti koju metodu?
Upravljanje prioritetima i vremenom- što je bitno, a što hitno? Gdje je granica?
Što delegirati, a što ne i kome?
Želite li u miru sutra pod pauzom na kavu? Kako da to i ostvarite?
Vještine delegiranja su proporcionalne menadžerskoj uspješnosti jer omogućavaju Vaš razvoj i razvoj cijelom Vašem timu. Uspješni menadžeri razvijaju organizacijske vrijednosti i sisteme koji su neophodni za održivi uspjeh. Stavljanjem osobnih talenata u funkciju razvoja organizacije ona raste zajedno s pojedincem. Lideri vode iz onoga što jesu, a ljudi ih prate jer im vjeruju i osjećaju kako oni znaju kamo idu, a oni bi željeli tamo stići zajedno s njima.
Ako si postavite pitanje „ Je li lakše napisati sadržaj brošure koja promovira nove usluge koje ste vi razvili ili to prepustiti nekom od suradnika?“ Vi znate sadržaj izvana i iznutra i u snu možete nabrojati prednosti novih usluga i sve što je potrebno je da sjednete za računalo i počnete pisati. Pitanje je samo: Je li takav način razmišljanja korisno trošenje vašeg vremena? Ako taj posao napravite sami biti ćete brže gotovi. S druge strane, ako uložite napor i vrijeme kako biste taj posao delegirali nekom od svojih suradnika trebat će vam, doduše, više vremena, ali ćete pomoći članovima tima da rastu, razvijaju se i da počnu koristiti sve svoje potencijale. To je jedna od najvažnijih značajki delegiranja.
Namjena webinara je osvijestiti polaznike kako se proces delegiranja uklapa u obavljanje posla i ispunjavanje zadanih ciljeva. Naučiti kako identificirati različite načine delegiranja, kako primijeniti sve korake efikasnog delegiranja i dati jasne upute za uspješno obavljanje posla. Na seminaru polaznicima će se prezentirati kako ovladati vještinom jasne povratne informacije (Feedback).
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Webinar je namijenjen svima koji razumiju kako je efikasno delegiranje najvažnija osobina uspješnog menadžera i žele pospješiti svoju učinkovitost, zadržati ugodnu atmosferu u radnoj okolini, uspješno upravljati svojim vremenom i osjetiti blagodati dobre organizacije na svojim rezultatima. Seminar je namijenjen poduzetnicima i obrtnicima, voditeljima prodaje, voditeljima marketinga, glasnogovornicima, voditeljima ljudskih potencijala, voditeljima timova, voditeljima projekata i menadžerima ključnih kupaca.
Mirta Škaljac, mag. oec.
Nakon završenog magisterija ekonomije, upisuje postdiplomski studij Međunarodnih odnosa te završava Akademiju poslovne izvrsnosti Human Resource Mangement. Konzultantica je u području radnog prava, organizacije rada i pripreme za tržište rada. Sudjelovala je na brojnim predavanjima, konferencijama i projektima te je autorica mnogih publikacija i članaka iz područja ljudskih resursa.