Seminar:
Efikasna prodajna komunikacija

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: 215 Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: 1-dnevni | vrijeme 09:00-13:00

Tema

U poslovnom svijetu gotovo je nemoguće sklopiti bilo kakav oblik poslovne suradnje, a da ne dođe do interakcije između najmanje dvije ugovorne strane. Ono što je ključ dobre suradnje zapravo je komunikacija s jednim od najvrjednijih resursa, a to su kupci. Da bi prodajni posao bio efikasan, postoji niz pravila, načela, modela i karakteristika koje prodajni menadžer ili pak prodajno osoblje treba usvojiti, kako teorijski, tako i bruseći radne manire. U konačnici, nužno je staviti naglasak na to da je uspješna komunikacija ona, u kojoj je poruka ispravno poslana bez komunikacijskih smetnji.

termin

Broj dostupnih seminara: 1
Najraniji termin: 26.4.2024
Mjesto: Zagreb

Sadržaj - Efikasna prodajna komunikacija

Predviđeno trajanje seminara: od 09:00 do 13:00 sati.

Ključni elementi prodajne komunikacije: asertivnost, empatija, autentičnost, otvorenost, jasnoća, aktivno (pozorno) slušanje.

  • komunikacijski stilovi - naglasak na asertivnoj komunikaciji
  • prvi dojam i uspostavljanje kontakta
  • priprema i planiranje prodajnog razgovora
  • priprema - ključ uspjeha prodajnog procesa
  • struktura i faze prodajnog razgovora
  • kako ostvariti prodajni rezultat
  • tehnike postavljanja pitanja za uspješno vođenje prodajnog procesa
  • prezentacijske vještine (prezentacija proizvoda)
  • pregovaračke sposobnosti - SPIN strategije u prodajnim razgovorima
  • kako prepoznati potrebu kupca? verbalna i neverbalna komunikacija
  • govor tijela u prodaji
  • krizno komuniciranje
  • pregovaračke vještine
  • prilagodba sugovorniku
  • komuniciranje s teškim sugovornikom / tipovi prigovarača
  • vrste prigovora 
  • upravljanje prigovorima
  • vođenje razgovora i aktivno slušanje
  • kako uspostaviti i održati ugodnu atmosferu tijekom prodajnog procesa
  • predstavljanje rješenja i argumentacija
  • donošenje odluke i zaključak prodajnog razgovora

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

U poslovnom svijetu gotovo je nemoguće sklopiti bilo kakav oblik poslovne suradnje, a da ne dođe do interakcije između najmanje dvije ugovorne strane. Ono što je ključ dobre suradnje zapravo je komunikacija s jednim od najvrjednijih resursa, a to su kupci. Da bi prodajni posao bio efikasan, postoji niz pravila, načela, modela i karakteristika koje prodajni menadžer ili pak prodajno osoblje treba usvojiti, kako teorijski, tako i bruseći radne manire. U konačnici, nužno je staviti naglasak na to da je uspješna komunikacija ona, u kojoj je poruka ispravno poslana bez komunikacijskih smetnji.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Efikasna prodajna komunikacija

Seminar je namjenjen B2B prodajnim predstavnicima, voditeljima ključnih kupaca (KAM), prodajnim savjetnicima, poduzetnicima.

Predavač/Predavačica - Efikasna prodajna komunikacija

Kristijan Sedak, PhD

Kristijan Sedak, PhD

Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim visokoškolskim ustanovama.

Uz predavačko iskustvo, znanje i vještine iz odnosa s javnošću i komunikacija stekao je radeći kao savjetnik i stručni suradnik Zaklade hrvatskog državnog zavjeta te glasnogovornik i suradnik u mnogim kampanjama.

Predavač je i međunarodni konzultant Instituta Robert Schuman, europskog obrazovnog središta Europske pučke stranke, vlasnik je tvrtke za komunikacijsko savjetovanje, političke kampanje i obrazovanje - Umjetnost komunikacije. Direktor je komunikacija Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku. Također, suradnik je na istraživačkom projektu Opasnosti i prednosti društvenih mreža: e-profesionalizam zdravstvenih djelatnika, član je Stalne skupine za političku komunikaciju Europskog konzorcija za politička istraživanja te je nedavno bio gostujući predavač na Katoličkom sveučilištu Peter Pazmany u Budimpešti. Stipendist je Američke biskupske konferencije. Polja njegova istraživanja su politička komunikacija, javni nastupi te odnosi s javnošću. Autor je više stručnih i znanstvenih radova iz tog područja.

Uvjeti i prijava - Efikasna prodajna komunikacija

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se
  • Zagreb
  • 26.4.2024
  • Kristijan Sedak, PhD
  • 215 Eur + PDV
Input:

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.