Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: -dnevni | vrijeme
U poslovnom svijetu gotovo je nemoguće sklopiti bilo kakav oblik poslovne suradnje, a da ne dođe do interakcije između najmanje dvije ugovorne strane. Ono što je ključ dobre suradnje zapravo je komunikacija s jednim od najvrjednijih resursa, a to su kupci. Da bi prodajni posao bio efikasan, postoji niz pravila, načela, modela i karakteristika koje prodajni menadžer ili pak prodajno osoblje treba usvojiti, kako teorijski, tako i bruseći radne manire. U konačnici, nužno je staviti naglasak na to da je uspješna komunikacija ona, u kojoj je poruka ispravno poslana bez komunikacijskih smetnji.
Predviđeno trajanje seminara: od 09:00 do 13:00 sati.
Ključni elementi prodajne komunikacije: asertivnost, empatija, autentičnost, otvorenost, jasnoća, aktivno (pozorno) slušanje.
U poslovnom svijetu gotovo je nemoguće sklopiti bilo kakav oblik poslovne suradnje, a da ne dođe do interakcije između najmanje dvije ugovorne strane. Ono što je ključ dobre suradnje zapravo je komunikacija s jednim od najvrjednijih resursa, a to su kupci. Da bi prodajni posao bio efikasan, postoji niz pravila, načela, modela i karakteristika koje prodajni menadžer ili pak prodajno osoblje treba usvojiti, kako teorijski, tako i bruseći radne manire. U konačnici, nužno je staviti naglasak na to da je uspješna komunikacija ona, u kojoj je poruka ispravno poslana bez komunikacijskih smetnji.
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Seminar je namjenjen B2B prodajnim predstavnicima, voditeljima ključnih kupaca (KAM), prodajnim savjetnicima, poduzetnicima.
Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim visokoškolskim ustanovama.
Uz predavačko iskustvo, znanje i vještine iz odnosa s javnošću i komunikacija stekao je radeći kao savjetnik i stručni suradnik Zaklade hrvatskog državnog zavjeta te glasnogovornik i suradnik u mnogim kampanjama.
Predavač je i međunarodni konzultant Instituta Robert Schuman, europskog obrazovnog središta Europske pučke stranke, vlasnik je tvrtke za komunikacijsko savjetovanje, političke kampanje i obrazovanje - Umjetnost komunikacije. Direktor je komunikacija Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku. Također, suradnik je na istraživačkom projektu Opasnosti i prednosti društvenih mreža: e-profesionalizam zdravstvenih djelatnika, član je Stalne skupine za političku komunikaciju Europskog konzorcija za politička istraživanja te je nedavno bio gostujući predavač na Katoličkom sveučilištu Peter Pazmany u Budimpešti. Stipendist je Američke biskupske konferencije. Polja njegova istraživanja su politička komunikacija, javni nastupi te odnosi s javnošću. Autor je više stručnih i znanstvenih radova iz tog područja.