Seminar:
Efikasno vođenje ureda s naglaskom na računovodstvenu administraciju

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: kn bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: -dnevni | vrijeme

Tema

Uredsko poslovanje predstavlja rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje kao i sve tehničke postupke na organizaciji dokumenata te pomoćne uredske poslove koji se svode na upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa i konačno njihovo odlaganje.

U dinamičom poslovnom svijetu u kojem živimo potrebno je imati stručnu osobu koja upravlja uredom, protokom informacija te se moći osloniti na nju i njezinu stručnost. Čest je slučaj da na pozicijama voditelja ureda osobe nemaju dovoljno stručnog znanja iz područja osnova trgovačkog prava te računovodstvene administracije koja je neophodna i predstavlja vitalan dio svake organizacije.

Namjena ovog webinara je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje ureda i uredskog poslovanja, upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispujavanjem putnih naloga.

termin

Trenutačno nemamo određen termin. Ako ste zainteresirani za seminar o ovoj temi, molimo vas da nam se obratite putem obrasca za kontakt.
Najraniji termin:
Mjesto:

Sadržaj - Efikasno vođenje ureda s naglaskom na računovodstvenu administraciju

Trajanje webinara od 9 – 13 sati.

  • Propisi i čuvanje dokumenata u uredskom poslovanju
  • Računovodstveni izvještaji – bilanca, račun dobiti i gubitka i dr.
  • Knjigovodstvene i poslovne isprave – URA, IRA, izvodi i dr.
  • Putni nalozi – ispunjavanje na praktičnim primjerima
  • Loko vožnja – praktični primjer
  • Ugovori o djelu, autorski ugovori
  • Ispunjavanje i plaćanje računa za studentski servis
  • Komunikacija sa knjigovodstvenim servisom – rokovi i način dostave podataka
  • Vođenje evidencije radnog vremena
  • GDPR u uredskom poslovanju

 

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

Uredsko poslovanje predstavlja rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje kao i sve tehničke postupke na organizaciji dokumenata te pomoćne uredske poslove koji se svode na upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa i konačno njihovo odlaganje.

U dinamičom poslovnom svijetu u kojem živimo potrebno je imati stručnu osobu koja upravlja uredom, protokom informacija te se moći osloniti na nju i njezinu stručnost. Čest je slučaj da na pozicijama voditelja ureda osobe nemaju dovoljno stručnog znanja iz područja osnova trgovačkog prava te računovodstvene administracije koja je neophodna i predstavlja vitalan dio svake organizacije.

Namjena ovog webinara je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje ureda i uredskog poslovanja, upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispujavanjem putnih naloga.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Efikasno vođenje ureda s naglaskom na računovodstvenu administraciju

Webinar je namijenjen poslodavcima, zaposlenicima i svima koji su uključeni u vođenje ureda i organizaciju uredskog poslovanja, tajnicama, računovođama i poslovnim administratorima te svim zainteresiranim osobama koje žele naučiti praktične računovodstveno administratorske poslove koji se svakodnevno pojavljuju u uredskom poslovanju.

Predavač/Predavačica - Efikasno vođenje ureda s naglaskom na računovodstvenu administraciju

struč. spec. oec. Ivan Vidas

struč. spec. oec. Ivan Vidas

Ivan Vidas, struč. spec. oec. – radno iskustvo krenuo stjecati kao specijalist za obračun plaća i drugog dohotka  u velikim poslovnim sustavima da bi danas karijeru gradio u svijetu financija u međunarodnom okruženju. Kao menadžer kompanije koja se bavi računovodstvom, obračunom plaća i HR -om svakodnevno se bavi pitanjima privlačenja novih zaposlenika, kreiranja financijskih paketa, provođenja intervjua, razvoja djelatnika te sveopćom HR – politikom. Autor je brojnih članaka iz područja financija, HR-a i radnog prava koji su objavljeni u vodećim časopisima koji pokrivaju ta područja. Aktivan je mentor pripravnicima i osobama bez radnog iskustva koje zanima svijet financija i radnog prava. Od strane njemačke certifikacijske kuće dodijeljen mu je certifikat stručnjaka za radno pravo.

Uvjeti i prijava - Efikasno vođenje ureda s naglaskom na računovodstvenu administraciju

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.