Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: -dnevni | vrijeme
Organizacija događaja (popularno zvanih 'evenata') ima svoja pravila, bilo da organizirate kongres, konferenciju, festival ili neki manji skup.
Na što je važno obratiti pažnju, kada organizirati događaj i kako izabrati datum? Koju vrstu događaja i za koje sudionike organizirati, kako izabrati organizacijski tim i najbolje vanjske suradnike, lokaciju, koju vrstu hrane i pića gosti očekuju te kako se sve to uklapa u budžet? Na ta i brojna druga pitanja odgovore će vam dati predavačica, koja je sudjelovala u organizaciji od manjih do najvećih događaja u Hrvatskoj.
Namjena seminara je polaznicima omogućiti da mogu razlikovati vrste događaja i znati izabrati događaj za svoje potrebe i uzvanike, da znaju planirati aktivnosti, okupiti tim suradnika. Važno je također voditi računa o svim detaljima, kao i o potrebnim vanjskim suradnicima , ali i prepoznati koji su dobri, a koji loši primjeri organizacije događaja.
Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.
U cijenu su uključeni:
Predviđeno trajanje webinara od 9 do 13 sati.
Program predavanja:
Osnovne informacije o važnosti i vrstama događaja
|
Određivanje budžeta
|
Završna diskusija i rasprava |
Organizacija događaja (popularno zvanih 'evenata') ima svoja pravila, bilo da organizirate kongres, konferenciju, festival ili neki manji skup.
Na što je važno obratiti pažnju, kada organizirati događaj i kako izabrati datum? Koju vrstu događaja i za koje sudionike organizirati, kako izabrati organizacijski tim i najbolje vanjske suradnike, lokaciju, koju vrstu hrane i pića gosti očekuju te kako se sve to uklapa u budžet? Na ta i brojna druga pitanja odgovore će vam dati predavačica, koja je sudjelovala u organizaciji od manjih do najvećih događaja u Hrvatskoj.
Namjena seminara je polaznicima omogućiti da mogu razlikovati vrste događaja i znati izabrati događaj za svoje potrebe i uzvanike, da znaju planirati aktivnosti, okupiti tim suradnika. Važno je također voditi računa o svim detaljima, kao i o potrebnim vanjskim suradnicima , ali i prepoznati koji su dobri, a koji loši primjeri organizacije događaja.
Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.
U cijenu su uključeni:
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Seminar je namijenjen svima koji su već imali priliku, ili koji će se tek okušati u organizaciji konferencija za medije, seminara, okruglih stolova, velikih konferencija ili kongresa te različitih drugih događaja. Bilo da se radi o voditeljima ureda, komunikacijskim stručnjacima, djelatnicima u marketingu ili sponzorstvima, u prodaji, promociji, poslovnim tajnicama ili direktorima malih i srednjih tvrtki, tehnike i detalji organizacije poslovnih događaja pomoći će svima koji su direktno ili indirektno uključeni u organizaciju.
Dražena Lejo je direktorica i vlasnica agencije Pomalo i oduvijek se bavi komunikacijom. Počela je kao student socijalnog rada i kroz razne humanitarne udruge pokušavala pomoći ugroženim skupinama u društvu. To je odvelo u novinarstvo, u kojem je, kao novinarka, a potom i urednica radila u Večernjem listu šest godina. Potom se počela baviti odnosima s javnošću, kako bi mogla direktnije sudjelovati u donošenju odluka onih koji imaju utjecaja na mijenjanje svijeta. Proteklih 16 godina je u komunikacijama i vodila je neke od najvećih projekata u Hrvatskoj te radila s brojnim tvrtkama, udrugama i institucijama iz različitih sfera djelovanja. Među referencama su joj dobivanje licence za trećeg mobilnog operatera, predsjednička kampanja, političke kampanje za lokalne i parlamentarne izbore, kao i projekti raznih tvrtki i institucija; KD Investments, Quaestus, Atlantska plovidba, Microsoft Hrvatska, OMV, Europska komisija, Harley Davidson, Huawei… Jedno je vrijeme agencijski život zamijenila korporativnim i vodila PR odjel u Vipnetu, a tijekom tih pet je bila zadužena i za pokretanje i postavljanje ureda korporativnih komunikacija na tržištima Telekom Austria Grupe u Srbiji, Makedoniji i Bjelorusiji.