FAQ - Najčešće postavljana pitanja

Kako mogu pretraživati proizvode koji me zanimaju na ovoj web stranici?

Upotrijebite okvir za pretraživanje u gornjem desnom kutu i ponudit će Vam se naš izbornik proizvoda na temelju ključne riječi . Osim toga, možete upotrijebiti glavni filtar na stranici na kojoj odaberete temu koja Vas zanima u Vama najprikladnijem obliku

Koje su opcije plaćanja i isporuke?

U slučaju kupnje online proizvoda (online knjižnice, online knjige, časopisi, tečajevi), prvo ćete zaprimiti predračun. Nakon plaćanja, mi ćemo Vam poslati pristupne podatke potrebne za prijavu na Vaš odabrani online proizvod. Kada su u pitanju fizički proizvodi ( CD, DVD, USB, brošure, tiskane publikacije) nakon uplate po predračunu šaljemo Vam proizvod poštom. 

Što je zapravo online knjižnica?

Online knjižnice predstavljaju profesionalne portale za koje je potrebno imati pretplatu. Njihov je sadržaj strukturiran da Vam pomaže u svakodnevnom poslovanju. Stojimo iza sadržaja portala i jamčimo njihovu točnost i ažurnost.

Možete li mi pojasniti trajanje pretplate?

Pretplatiti se možete na 6, 12 ili 24 mjeseca i trajanje pretplate se odnosi na naredni period. Ako se Vaša pretplata započne

Može li se online knjižnicama pristupiti putem tableta ili mobilnog telefona?

Najnovijim izdanjima da, starijim na žalost, samo djelomično. Kontinuirano radimo na tome kako bi sve knjižnice pretvorili u najvišu, tzv. 3G verziju gdje bi svakako imali tu mogućnost.

Što je s temama koje trenutno nisu u ponudi?

Javite nam bez ustručavanja bilo koju temu koja Vas zanima, a niste je pronašli u našoj ponudi, vrlo rado ćemo je razmotriti i dati sve od sebe kako bi uvažili Vaš prijedlog. Ponekad nije potrebno odmah izrađivati nove naslove, već Vam na Vaše pitanje osigurati jasan i razumljiv odgovor.

Koliko dugo čekam na odgovor postavljen pismenim putem?

Rok za slanje odgovora je 7 radnih dana, ali trudimo se i većinom uspijevamo u tome da Vam odgovor pošaljemo unutar 2,3 dana.

Mogu li postaviti pitanje putem telefona?

Ne, na pitanja odgovaraju naši stručni suradnici isključivo pismenim putem. Smatramo da su odgovori pismenim putem bolji jer ih možete sačuvati za naredne periode.

Dajete li popuste?

Da, na stranici postoje određeni proizvodi s popustom ili s darom.  Za detaljnije informacije najbolje da se obratite u naš odjel prodaje na 01/6414-968 ili na email anita.babic@dashofer.hr.

Što učiniti ako se proizvod ne vidi u košarici?

Kontaktirajte nas na 01/46 55 107 ili na info@dashofer.hr, naše kolege s korisničke podrške rado će Vam pomoći. Ako se proizvod nalazi na stranici, a nije Vam dostupan u košari, dodajte ga u bilješku te ćemo ga primijeniti na Vašu fakturu.