Naknada za sudjelovanje: 170 Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: 1-dnevni | vrijeme 09:00 - 12:00
Redovni 1:1 sastanci ključni su za izgradnju povjerenja i otvorene komunikacije između menadžera i zaposlenika. Oni omogućavaju pravovremeno davanje i primanje povratnih informacija, rješavanje problema, podrška profesionalnom razvoju te poticanju karijernog napretka, što u konačnici dovodi do većeg zadovoljstva i produktivnosti u timu.
Ova radionica pruža praktične smjernice i alate za učinkovito vođenje 1:1 razgovora, ključnog alata za razvoj zaposlenika i unapređenje timske suradnje. Polaznici će naučiti kako strukturirati 1:1 sastanke, ostvariti dijalog sa zaposlenici, pružati konstruktivnu povratnu informaciju te stvarati otvoren i povjerljiv odnos sa svojim suradnicima. Edukacija je idealna za menadžere, timske voditelje i sve one koji žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i izgraditi snažnije radne odnose.
Predviđeno trajanje webinara: od 9.00 do 12.00 sati.
Program predavanja:
Redovni 1:1 sastanci ključni su za izgradnju povjerenja i otvorene komunikacije između menadžera i zaposlenika. Oni omogućavaju pravovremeno davanje i primanje povratnih informacija, rješavanje problema, podrška profesionalnom razvoju te poticanju karijernog napretka, što u konačnici dovodi do većeg zadovoljstva i produktivnosti u timu.
Ova radionica pruža praktične smjernice i alate za učinkovito vođenje 1:1 razgovora, ključnog alata za razvoj zaposlenika i unapređenje timske suradnje. Polaznici će naučiti kako strukturirati 1:1 sastanke, ostvariti dijalog sa zaposlenici, pružati konstruktivnu povratnu informaciju te stvarati otvoren i povjerljiv odnos sa svojim suradnicima. Edukacija je idealna za menadžere, timske voditelje i sve one koji žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i izgraditi snažnije radne odnose.
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Edukacija je namijenjena menadžerima, timskim voditeljima i svima onima koji žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine i izgraditi snažnije profesionalne odnose.
Ines Bezjak ima 24 godine iskustva u području ljudskih resursa, s fokusom na razvoj, edukaciju i treninge. Šest godina bila je u ulozi rukovoditelja ljudskih resursa, a na tom putovanju je uspjela uvesti cjeloviti sustav upravljanja ljudskim resursima u organizaciji. Kroz svoj rad imala je priliku suočiti se s mnogim izazovima i riješiti ih suradnjom s ljudima, što joj je omogućilo duboko razumijevanje organizacijskih sustava i ljudske prirode.
Nakon što je završila edukaciju iz transakcijske analize, dodatno je produbila svoju strast za pomaganjem ljudima kao psihoterapeut pod supervizijom. Ovaj rad joj omogućuje da podržava druge na njihovom putu osobnog rasta i razvoja.
Osim profesionalnog angažmana, strastvena je u hodanju, čitanju i jogi. Hodanje joj omogućuje povezivanje s prirodom i pronalazak unutarnjeg mira, dok putem čitanje otkriva nove perspektive i ideje. Prakticiranje joge i meditacije pomaže joj održati ravnotežu između uma, tijela i duha.