Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: -dnevni | vrijeme
S obzirom na nepredvidivost u poslovanju, poslovne organizacije svakodnevno se mogu susresti s iznenadnim i neplaniranim situacijama koje zahtijevaju brzo i efikasno rješenje. Imajući na umu složenost tih kriznih situacija, svijest o važnosti komunikacije nije dovoljna – potrebno je razmišljati izvan okvira stečenih iskustava i već iskorištenih rješenja. Ako se krizi u poslovanju pristupi pravovremeno i na dobar način, ona može biti sjajna prilika za iznašanje novih ideja i strategija te konačno rješavanje dugo zanemarenih problema.
Namjena seminara je osnovnim tehnikama i strategijama rješavanja kriznih situacija, pojedincima ponuditi osnovne alate u zaštiti imidža i reputacije tvrtke prije, tijekom i nakon krizne situacije. Osvijestiti izuzetnu važnost prepoznavanja potencijalnih kriznih situacija te presudnu ulogu pravovremene reakcije i odgovora na danu situaciju. Potaknuti poslovne organizacije na osmišljavanje kriznih strategija koje će služiti kao oslonac potencijalnim kriznim situacijama u budućem poslovanju
Ovim se seminarom dobiva cjelokupni uvid u proces pripreme za krizu, kao i njeno samo rješavanje kroz temeljne elemente (četiri faze krize, strategije rješavanja, važnost kriznog komunikacijskog plana i tima, neophodna segmentacija ciljnih javnosti te osmišljavanje ključnih poruka).
Predviđeno trajanje seminara od 09:00 - 16:00 sati.
Iz rasporeda izdvajamo:
S obzirom na nepredvidivost u poslovanju, poslovne organizacije svakodnevno se mogu susresti s iznenadnim i neplaniranim situacijama koje zahtijevaju brzo i efikasno rješenje. Imajući na umu složenost tih kriznih situacija, svijest o važnosti komunikacije nije dovoljna – potrebno je razmišljati izvan okvira stečenih iskustava i već iskorištenih rješenja. Ako se krizi u poslovanju pristupi pravovremeno i na dobar način, ona može biti sjajna prilika za iznašanje novih ideja i strategija te konačno rješavanje dugo zanemarenih problema.
Namjena seminara je osnovnim tehnikama i strategijama rješavanja kriznih situacija, pojedincima ponuditi osnovne alate u zaštiti imidža i reputacije tvrtke prije, tijekom i nakon krizne situacije. Osvijestiti izuzetnu važnost prepoznavanja potencijalnih kriznih situacija te presudnu ulogu pravovremene reakcije i odgovora na danu situaciju. Potaknuti poslovne organizacije na osmišljavanje kriznih strategija koje će služiti kao oslonac potencijalnim kriznim situacijama u budućem poslovanju
Ovim se seminarom dobiva cjelokupni uvid u proces pripreme za krizu, kao i njeno samo rješavanje kroz temeljne elemente (četiri faze krize, strategije rješavanja, važnost kriznog komunikacijskog plana i tima, neophodna segmentacija ciljnih javnosti te osmišljavanje ključnih poruka).
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Zaposlenici u IT, marketinškim i komunikacijskim odjelima poslovnih organizacija. Poduzetnici, menadžeri, upravitelji, zaposlenici u odjelu ljudskih resursa; svi pojedinci koji se susreću s kriznim situacijama.
Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim visokoškolskim ustanovama.
Uz predavačko iskustvo, znanje i vještine iz odnosa s javnošću i komunikacija stekao je radeći kao savjetnik i stručni suradnik Zaklade hrvatskog državnog zavjeta te glasnogovornik i suradnik u mnogim kampanjama.
Predavač je i međunarodni konzultant Instituta Robert Schuman, europskog obrazovnog središta Europske pučke stranke, vlasnik je tvrtke za komunikacijsko savjetovanje, političke kampanje i obrazovanje - Umjetnost komunikacije. Direktor je komunikacija Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku. Također, suradnik je na istraživačkom projektu Opasnosti i prednosti društvenih mreža: e-profesionalizam zdravstvenih djelatnika, član je Stalne skupine za političku komunikaciju Europskog konzorcija za politička istraživanja te je nedavno bio gostujući predavač na Katoličkom sveučilištu Peter Pazmany u Budimpešti. Stipendist je Američke biskupske konferencije. Polja njegova istraživanja su politička komunikacija, javni nastupi te odnosi s javnošću. Autor je više stručnih i znanstvenih radova iz tog područja.