Naknada za sudjelovanje: 920 Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: 11-dnevni | vrijeme 09:00 - 13:00
Poznavati i prihvaćati sebe znači i prihvaćati i razumjeti druge. Efikasno samovođenje uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, upoznavanje svojih potencijala i osobina te samim time prepoznavanje tuđih kvaliteta i osobina. Jedna je od najvažnijih značajki delegiranja pomaganje članovima tima u njihovom rastu, razvijanju i korištenju svih svojih potencijala.
Komuniciranje u timu zahtijeva posebne komunikološke pripreme. Članovi tima različite su ličnosti koje imaju svoj ustaljeni način rada, razmišljanja, pa i različit temperament. Neki od njih su izraziti individualci, drugi pak povučeni ljudi. Može li se dosegnuti zajednički cilj? Zasigurno da. Uz zajedničke napore međusobnog uvažavanja, slušanja drugih, preuzimanja svog dijela odgovornosti – takav tim može u obavljanju zadataka dati izvrsne rezultate. Uspješno komuniciranje mjeri se brojem primljenih, a ne poslanih poruka. Komuniciranje nije samo sebi svrha. Njegov je cilj bolja informiranost, lakše donošenje odluka ili lakše izvršavanje zadataka.
Tečaj se sastoji od snažne interakcije između polaznika i predavača. Predstavit ćemo Vam jezgrovite i jasne prezentacije obogaćene praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama koje će znatno utjecati na ostvarenje Vašeg punog potencijala na radnom mjestu te odnosu prema zaposlenicima, kolegama i nadležnim tijelima. Kroz tečaj intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna pažnja posvećena je individualiziranom rješavanju konkretnih situacija polaznika.
Polaznici tečaja će kroz četiri modula naučiti kako pravilno reagirati na primjedbe, riješiti postojeće konflikte, prihvatiti kritiku i pravilno je izreći, kako izbjeći konflikt te kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije. Dodatno će razviti vještine komuniciranja, upravljanja vremenom, delegiranja, ali i razvoja svojega tima. Podići će razinu samosvijesti i naučiti komunicirati asertivno, kao i reagirati proaktivno na dnevnoj razini preuzimanja zadataka. Upoznavajući sebe i svoje talente upoznat će potencijale i talente kod drugih te njihove jake strane. Razumjet će smisao vođenja i naučiti efikasno koristiti svoje vještine i osobine.
Kao što je navedeno, efikasnost tima zapravo utječe i na samu efikasnost zadataka, a time i dostizanja zadanih ciljeva. Stoga, komunikacija u timu je nužna spona u razvijanju odnosa između članova tima. Pravilnom komunikacijom, osobnom kontrolom, uvažavanjem tuđih mišljenja možemo produktivnije obavljati zadatke i uštedjeti na vremenu. Pridružite nam se na seminaru i saznajte kako voditi tim do uspješnije komunikacije, a time i do uspješnijih rezultata. Predavač će s Vama proći širok raspon tema; od vještina delegiranja do komuniciranja negativnih ishoda.
Polaznici tečaja koji obave sve predviđene zadatke dobit će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju:
Kotizacija uključuje:
Delegiranje i menadžment
Delegiranje i motivacija
Povratna informacija – temelj uspješnog delegiranja
Kako izgraditi dobar tim?
Lider i motivator
Istaknite svoju osobnost
Upravljanje riječima
Upravljanje riječima – nastavak
Poslovna komunikacija kao ogledalo tvrtke
Kako efikasno odgovoriti na prigovor i upravljati konfliktima
Radionica: Vježbanje poslovne komunikacije na konkretnim primjerima
Poznavati i prihvaćati sebe znači i prihvaćati i razumjeti druge. Efikasno samovođenje uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, upoznavanje svojih potencijala i osobina te samim time prepoznavanje tuđih kvaliteta i osobina. Jedna je od najvažnijih značajki delegiranja pomaganje članovima tima u njihovom rastu, razvijanju i korištenju svih svojih potencijala.
Komuniciranje u timu zahtijeva posebne komunikološke pripreme. Članovi tima različite su ličnosti koje imaju svoj ustaljeni način rada, razmišljanja, pa i različit temperament. Neki od njih su izraziti individualci, drugi pak povučeni ljudi. Može li se dosegnuti zajednički cilj? Zasigurno da. Uz zajedničke napore međusobnog uvažavanja, slušanja drugih, preuzimanja svog dijela odgovornosti – takav tim može u obavljanju zadataka dati izvrsne rezultate. Uspješno komuniciranje mjeri se brojem primljenih, a ne poslanih poruka. Komuniciranje nije samo sebi svrha. Njegov je cilj bolja informiranost, lakše donošenje odluka ili lakše izvršavanje zadataka.
Tečaj se sastoji od snažne interakcije između polaznika i predavača. Predstavit ćemo Vam jezgrovite i jasne prezentacije obogaćene praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama koje će znatno utjecati na ostvarenje Vašeg punog potencijala na radnom mjestu te odnosu prema zaposlenicima, kolegama i nadležnim tijelima. Kroz tečaj intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna pažnja posvećena je individualiziranom rješavanju konkretnih situacija polaznika.
Polaznici tečaja će kroz četiri modula naučiti kako pravilno reagirati na primjedbe, riješiti postojeće konflikte, prihvatiti kritiku i pravilno je izreći, kako izbjeći konflikt te kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije. Dodatno će razviti vještine komuniciranja, upravljanja vremenom, delegiranja, ali i razvoja svojega tima. Podići će razinu samosvijesti i naučiti komunicirati asertivno, kao i reagirati proaktivno na dnevnoj razini preuzimanja zadataka. Upoznavajući sebe i svoje talente upoznat će potencijale i talente kod drugih te njihove jake strane. Razumjet će smisao vođenja i naučiti efikasno koristiti svoje vještine i osobine.
Kao što je navedeno, efikasnost tima zapravo utječe i na samu efikasnost zadataka, a time i dostizanja zadanih ciljeva. Stoga, komunikacija u timu je nužna spona u razvijanju odnosa između članova tima. Pravilnom komunikacijom, osobnom kontrolom, uvažavanjem tuđih mišljenja možemo produktivnije obavljati zadatke i uštedjeti na vremenu. Pridružite nam se na seminaru i saznajte kako voditi tim do uspješnije komunikacije, a time i do uspješnijih rezultata. Predavač će s Vama proći širok raspon tema; od vještina delegiranja do komuniciranja negativnih ishoda.
Polaznici tečaja koji obave sve predviđene zadatke dobit će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju:
Kotizacija uključuje:
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Tečaj je namijenjen poduzetnicima i obrtnicima, voditeljima prodaje, voditeljima marketinga, glasnogovornicima, voditeljima ljudskih potencijala, voditeljima timova, voditeljima projekata, menadžerima ključnih kupaca, strateškom managementu. Također, tečaj je namijenjen svima koji žele proširiti svoja znanja i naučiti nešto novo.
Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim visokoškolskim ustanovama.
Uz predavačko iskustvo, znanje i vještine iz odnosa s javnošću i komunikacija stekao je radeći kao savjetnik i stručni suradnik Zaklade hrvatskog državnog zavjeta te glasnogovornik i suradnik u mnogim kampanjama.
Predavač je i međunarodni konzultant Instituta Robert Schuman, europskog obrazovnog središta Europske pučke stranke, vlasnik je tvrtke za komunikacijsko savjetovanje, političke kampanje i obrazovanje - Umjetnost komunikacije. Direktor je komunikacija Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku. Također, suradnik je na istraživačkom projektu Opasnosti i prednosti društvenih mreža: e-profesionalizam zdravstvenih djelatnika, član je Stalne skupine za političku komunikaciju Europskog konzorcija za politička istraživanja te je nedavno bio gostujući predavač na Katoličkom sveučilištu Peter Pazmany u Budimpešti. Stipendist je Američke biskupske konferencije. Polja njegova istraživanja su politička komunikacija, javni nastupi te odnosi s javnošću. Autor je više stručnih i znanstvenih radova iz tog područja.