Naknada za sudjelovanje: 425 Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: 3-dnevni | vrijeme 09:00-12:00
Nabava materijala i repromaterijala obično teče glatko, ali prvi izazovi često nastaju kod praćenja njihove potrošnje i ispravnog vrednovanja po utvrđenim metodama. Ove zalihe moraju se voditi u skladu s hrvatskim računovodstvenim standardima, koji uključuju specifične zakonske odredbe i stručne smjernice.
U upravljanju materijalnim resursima, ključno je efikasno upravljanje dokumentacijom – kako vanjskom tako i internom. To obuhvaća knjigovodstvene isprave i ostalu poslovnu dokumentaciju. Jednako je bitno i pravilno određivanje nabavne vrijednosti materijala.
Posebna pažnja usmjerava se na preciznu evidenciju i obračun zaliha koje se nalaze u kooperaciji ili na konsignaciji. Tu spada i izračunavanje troškova za proizvodnju nedovršenih i gotovih proizvoda. Konačno, redoviti popis zaliha i njihovo prilagođavanje zbog faktora kao što su kvarenje ili lom, neophodan je za točno i zakonito vođenje poslovnih knjiga.
Navedenim računovodstvenim kategorijama potrebno je dodati i dobro poznavanje poreznog zakonodavstva. Kako bismo Vas opremili znanjem iz ovog područja, najavljujemo aktualni online seminar.
Predavanja se održavaju kroz dva dana, 27. i 29.11.2024. od 09:00 do 12:00 sati.
Iz programa izdvajamo:
Nabava materijala i repromaterijala obično teče glatko, ali prvi izazovi često nastaju kod praćenja njihove potrošnje i ispravnog vrednovanja po utvrđenim metodama. Ove zalihe moraju se voditi u skladu s hrvatskim računovodstvenim standardima, koji uključuju specifične zakonske odredbe i stručne smjernice.
U upravljanju materijalnim resursima, ključno je efikasno upravljanje dokumentacijom – kako vanjskom tako i internom. To obuhvaća knjigovodstvene isprave i ostalu poslovnu dokumentaciju. Jednako je bitno i pravilno određivanje nabavne vrijednosti materijala.
Posebna pažnja usmjerava se na preciznu evidenciju i obračun zaliha koje se nalaze u kooperaciji ili na konsignaciji. Tu spada i izračunavanje troškova za proizvodnju nedovršenih i gotovih proizvoda. Konačno, redoviti popis zaliha i njihovo prilagođavanje zbog faktora kao što su kvarenje ili lom, neophodan je za točno i zakonito vođenje poslovnih knjiga.
Navedenim računovodstvenim kategorijama potrebno je dodati i dobro poznavanje poreznog zakonodavstva. Kako bismo Vas opremili znanjem iz ovog područja, najavljujemo aktualni online seminar.
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Ovaj dvodnevni seminar namijenjen je računovodstvenim djelatnicima, financijašima, knjigovođama, direktorima te svima koji se na poslu susreću s izazovima predloženih sadržaja.
Radi u računovodstvima privatnih tvrtki. Posljednjih 17 godina radi samostalno u vlastitom knjigovodstvenom servisu.
Dugogodišnji je stručnjak iz prakse, čije iskustvo potvrđuje veliki broj zadovoljnih klijenata (trgovačka društva, obrti, udruge). Osim računovodstvene ekspertize, poseban naglasak na njezin rad obuhvaća razumijevanje i ispravna primjena poreznih propisa. Sudjelovala u brojnim postupcima nadzora PDV-a poreznih obveznika.