Seminar:
Radionica: Upravljanje zalihama u proizvodnom poduzeću

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: 425 Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: 3-dnevni | vrijeme 09:00-12:00

Tema

Nabava materijala i repromaterijala obično teče glatko, ali prvi izazovi često nastaju kod praćenja njihove potrošnje i ispravnog vrednovanja po utvrđenim metodama. Ove zalihe moraju se voditi u skladu s hrvatskim računovodstvenim standardima, koji uključuju specifične zakonske odredbe i stručne smjernice.

U upravljanju materijalnim resursima, ključno je efikasno upravljanje dokumentacijom – kako vanjskom tako i internom. To obuhvaća knjigovodstvene isprave i ostalu poslovnu dokumentaciju. Jednako je bitno i pravilno određivanje nabavne vrijednosti materijala.

Posebna pažnja usmjerava se na preciznu evidenciju i obračun zaliha koje se nalaze u kooperaciji ili na konsignaciji. Tu spada i izračunavanje troškova za proizvodnju nedovršenih i gotovih proizvoda. Konačno, redoviti popis zaliha i njihovo prilagođavanje zbog faktora kao što su kvarenje ili lom, neophodan je za točno i zakonito vođenje poslovnih knjiga.

Navedenim računovodstvenim kategorijama potrebno je dodati i dobro poznavanje poreznog zakonodavstva. Kako bismo Vas opremili znanjem iz ovog područja, najavljujemo aktualni online seminar.

termin

Broj dostupnih seminara: 1
Najraniji termin: 27.11.2024 - 29.11.2024
Mjesto: ONLINE

Sadržaj - Radionica: Upravljanje zalihama u proizvodnom poduzeću

Predavanja se održavaju kroz dva dana, 27. i 29.11.2024. od 09:00 do 12:00 sati.

Iz programa izdvajamo:

  • Zalihe sitnog inventara (materijalne ili dugotrajne materijalne imovine).
  • Knjigovodstveni dokumenti i dokumentacijski ciklus (skladište - proizvodnja - knjigovodstvo).
  • Računovodstvena definicija praćenja stanja zaliha materijala i sirovina.
  • Nabava materijala i sirovina za zalihu ili izravnu potrošnju.
  • Kalkulacija nabavne cijene zaliha materijala i repromaterijala.
  • Zavisni troškovi nabave materijala i sirovina i njihovo uključivanje u nabavnu vrijednost zaliha materijala i sirovina.
  • Knjiženje nabave materijala i repromaterijala (primljeni računi).
  • Nabava u Hrvatskoj, akvizicije iz EU i uvoz.
  • Primljeni krediti od dobavljača (reklamacije, popusti).
  • Metode procjene utroška materijala i sirovina i sitnog inventara.
  • Materijal od kooperanata, primljena ili predana pošiljka materijala i sirovina.
  • Utjecaj zaliha na porezno računovodstvo poduzeća.
  • Primjeri knjiženja poslovnih događaja.

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

Nabava materijala i repromaterijala obično teče glatko, ali prvi izazovi često nastaju kod praćenja njihove potrošnje i ispravnog vrednovanja po utvrđenim metodama. Ove zalihe moraju se voditi u skladu s hrvatskim računovodstvenim standardima, koji uključuju specifične zakonske odredbe i stručne smjernice.

U upravljanju materijalnim resursima, ključno je efikasno upravljanje dokumentacijom – kako vanjskom tako i internom. To obuhvaća knjigovodstvene isprave i ostalu poslovnu dokumentaciju. Jednako je bitno i pravilno određivanje nabavne vrijednosti materijala.

Posebna pažnja usmjerava se na preciznu evidenciju i obračun zaliha koje se nalaze u kooperaciji ili na konsignaciji. Tu spada i izračunavanje troškova za proizvodnju nedovršenih i gotovih proizvoda. Konačno, redoviti popis zaliha i njihovo prilagođavanje zbog faktora kao što su kvarenje ili lom, neophodan je za točno i zakonito vođenje poslovnih knjiga.

Navedenim računovodstvenim kategorijama potrebno je dodati i dobro poznavanje poreznog zakonodavstva. Kako bismo Vas opremili znanjem iz ovog područja, najavljujemo aktualni online seminar.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Radionica: Upravljanje zalihama u proizvodnom poduzeću

Ovaj dvodnevni seminar namijenjen je računovodstvenim djelatnicima, financijašima, knjigovođama, direktorima te svima koji se na poslu susreću s izazovima predloženih sadržaja.

Ključne riječi - Radionica: Upravljanje zalihama u proizvodnom poduzeću

zalihe, proizvodnja, evidencija, metode, vrednovanje, porezi, knjiženje

Predavač/Predavačica - Radionica: Upravljanje zalihama u proizvodnom poduzeću

Dijana Ivanković, bacc. oec.

Dijana Ivanković, bacc. oec.

Radi u računovodstvima privatnih tvrtki. Posljednjih 17 godina radi samostalno u vlastitom knjigovodstvenom servisu.
Dugogodišnji je stručnjak iz prakse, čije iskustvo potvrđuje veliki broj zadovoljnih klijenata (trgovačka društva, obrti, udruge). Osim računovodstvene ekspertize, poseban naglasak na njezin rad obuhvaća razumijevanje i ispravna primjena poreznih propisa. Sudjelovala u brojnim postupcima nadzora PDV-a poreznih obveznika.

Uvjeti i prijava - Radionica: Upravljanje zalihama u proizvodnom poduzeću

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se
  • ONLINE
  • 27.11.2024 - 29.11.2024
  • Dijana Ivanković, bacc. oec.
  • 425 Eur + PDV
Input:

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.