Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: -dnevni | vrijeme
U procesu poslovnog odlučivanja važnu ulogu ima kontroling koji je usko povezan s menadžmentom. Kontroling daje podršku menadžmentu da ostvari zadane ciljeve, a menadžment donosi glavne odluke. Uloga kontrolinga u poduzeću je kompleksna, a nerazumijevanje kontrolinga od strane menadžmenta vodi smanjenju efikasnosti i efektivnosti upravljanja. Kontroling u poduzeću treba služiti menadžmentu kao pomoć u donošenju racionalnih odluka temeljenih na činjenicama i stvarnim pokazateljima.
Namjena webinara je kompletan pregled uvođenja ili unaprjeđenja funkcije kontrolinga do učinkovitog upravljanja poslovanjem putem alata kontrolinga. Kroz ovu iznimno zahtjevnu temu provest će Vas naš stručnjak iz prakse korak po korak. Sudionici dobivaju uvid u funkciju kontrolinga, značajke i opseg rada kontrolera, glavne karakteristike troškova i alate za njihovo upravljanje, usvojit će proces i raspored planiranja, praćenje odstupanja i djelovanja. Naučit ćete više o metodologiji i rasporedu planiranja prihoda i troškova te kako uvesti kontroling u tvrtku i provoditi funkciju kontrolinga.
Predviđeno trajanje webinara od 9 do 13 sati.
Koraci uvođenja ili unaprjeđenja kontrolinga
|
Najbitniji alati kontrolinga
|
Upravljanje poslovanjem
Završna diskusija i rasprava |
U procesu poslovnog odlučivanja važnu ulogu ima kontroling koji je usko povezan s menadžmentom. Kontroling daje podršku menadžmentu da ostvari zadane ciljeve, a menadžment donosi glavne odluke. Uloga kontrolinga u poduzeću je kompleksna, a nerazumijevanje kontrolinga od strane menadžmenta vodi smanjenju efikasnosti i efektivnosti upravljanja. Kontroling u poduzeću treba služiti menadžmentu kao pomoć u donošenju racionalnih odluka temeljenih na činjenicama i stvarnim pokazateljima.
Namjena webinara je kompletan pregled uvođenja ili unaprjeđenja funkcije kontrolinga do učinkovitog upravljanja poslovanjem putem alata kontrolinga. Kroz ovu iznimno zahtjevnu temu provest će Vas naš stručnjak iz prakse korak po korak. Sudionici dobivaju uvid u funkciju kontrolinga, značajke i opseg rada kontrolera, glavne karakteristike troškova i alate za njihovo upravljanje, usvojit će proces i raspored planiranja, praćenje odstupanja i djelovanja. Naučit ćete više o metodologiji i rasporedu planiranja prihoda i troškova te kako uvesti kontroling u tvrtku i provoditi funkciju kontrolinga.
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Webinar je namijenjen kontrolerima, računovođama, knjigovodstvenim servisima, menadžerima, direktorima i vlasnicima poduzeća.
Katarina Boban Filipančić, mr.sc, vlasnica je i direktorica tvrtke OrganizELA. Diplomirala je Poslovnu informatiku, zatim financije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Magistrirala je iz područja Europskih studija na francuskom sveučilištu Pantheon Assas Paris II, a titulu magistre znanosti stekla je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Njena tvrtka OrganizELA pruža usluge vođenja kontrolinga, računovodstva, savjetovanja, izrade poslovnih planova te pomoć pri pronalaženju sredstava i prijave projekata za sredstva iz EU fondova. OrganizELA ima 100% realizaciju u pisanju i provedbi EU projekata, kao i poslovnih planova za druge izvore financiranja.
Govori engleski i francuski jezik, a pasivno talijanski i španjolski.