Seminar:
Upravljanje karijerom

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: -dnevni | vrijeme

Tema

Karijerom treba znati upravljati - do prije desetak godina dominantnu ulogu u razvoju karijere imale su kompanije koje su sukladno svojim strateškim planovima određivale koja su to znanja potrebna za njihov daljnji rast i razvoj, tako da su i svoje zaposlenike usmjeravale prema znanjima koja su im bila nužna za kvalitetno obavljanje posla.

Danas se situacija bitno promijenila. Tvrtka će i dalje svojim zaposlenicima omogućiti potrebnu edukaciju, ali planiranje karijere i njezin razvoj postaje osobna odgovornost svakog pojedinca.

To znači da ćete, ukoliko želite biti uspješni i konkurentni na tržištu, svojom karijerom morati upravljati kao s malim poduzećem. Znati koji je vaš cilj u razvoju karijere, koja su vam znanja potrebna da biste ga dosegli, kao i u kojem vremenskom razdoblju želite napredovati. Karijera nije posao. Posao je naša svakodnevna obveza, a karijera je proces koji ima svoju putanju koja se uobičajeno razvija u četiri faze. Hoće li ova putanja rasti ili padati ovisi samo o nama samima, našem ulaganju u znanje i osobni razvoj, planiranju i ciljevima koje smo si zadali.

Na webinaru, polaznici će naučiti kako harmonizirati strategiju razvoja tvrtke i razvoj karijere zaposlenih, kako odrediti ciljeve razvoja karijere, kako razvijati putanju karijere te kako prepoznati osobne potencijale i uskladiti ih s razvojem karijere.

termin

Trenutačno nemamo određen termin. Ako ste zainteresirani za seminar o ovoj temi, molimo vas da nam se obratite putem obrasca za kontakt.
Najraniji termin:
Mjesto:

Sadržaj - Upravljanje karijerom

Predviđeno trajanje webinara od 9 do 13 sati.

Iz programa izvajamo:

  • Karijera vs. posao
  • Planiranje i upravljanje karijerom
  • Sustavi razvoja karijere
  • Životni ciklus karijere
  • Dominantne uloge u razvoju karijere
  • Faktori koji utječu na razvoj karijere
  • Što kada putanja karijere dosegne svoj vrh
  • Uloga managera u razvoju karijera zaposlenika
  • Osviješćivanje osobnih potencijala

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

Karijerom treba znati upravljati - do prije desetak godina dominantnu ulogu u razvoju karijere imale su kompanije koje su sukladno svojim strateškim planovima određivale koja su to znanja potrebna za njihov daljnji rast i razvoj, tako da su i svoje zaposlenike usmjeravale prema znanjima koja su im bila nužna za kvalitetno obavljanje posla.

Danas se situacija bitno promijenila. Tvrtka će i dalje svojim zaposlenicima omogućiti potrebnu edukaciju, ali planiranje karijere i njezin razvoj postaje osobna odgovornost svakog pojedinca.

To znači da ćete, ukoliko želite biti uspješni i konkurentni na tržištu, svojom karijerom morati upravljati kao s malim poduzećem. Znati koji je vaš cilj u razvoju karijere, koja su vam znanja potrebna da biste ga dosegli, kao i u kojem vremenskom razdoblju želite napredovati. Karijera nije posao. Posao je naša svakodnevna obveza, a karijera je proces koji ima svoju putanju koja se uobičajeno razvija u četiri faze. Hoće li ova putanja rasti ili padati ovisi samo o nama samima, našem ulaganju u znanje i osobni razvoj, planiranju i ciljevima koje smo si zadali.

Na webinaru, polaznici će naučiti kako harmonizirati strategiju razvoja tvrtke i razvoj karijere zaposlenih, kako odrediti ciljeve razvoja karijere, kako razvijati putanju karijere te kako prepoznati osobne potencijale i uskladiti ih s razvojem karijere.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Upravljanje karijerom

Webinar je namijenjen članovima uprava i izvršnim menadžerima u kompanijama, direktorima manjih i srednjih poduzeća, voditeljima odjela, timova i projekata te odjelu ljudskih resura te svima koji se žele profesionalno i osobno usavršavati.

Ključne riječi - Upravljanje karijerom

management, karijera, uspješnost, upravljanje, vođa, tim

Predavač/Predavačica - Upravljanje karijerom

dr. sc. Neda Fleur Janovski

dr. sc. Neda Fleur Janovski

Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha, član je International Assoation of Coaching, SAD. Stalno usavršava svoja znanja u Londonu (najčešće) i u Bruxelles-u. Kroz svoje djelovanje usmjerena je na poticanje cjeloživotnog učenja, osobni razvoj svakog pojedinca, održavanje grupnih, a posebno individualnih treninga te na dijeljenje znanja za koje vjeruje da mora biti dostupno svakom tko se želi razvijati i napredovati.

Dugogdišnju karijeru gradila je dvadeset i dvije godine u PLIVI, najduže u Odnosima s javnošću i Korporativnim komunikacijama gdje je razvila vlastiti "know-how" za rješavanje brojnih poslovnih situacija, djelujući na međunarodnim tržištima Velike Britanije, Francuske, Sjedinjenih Američkih Država, Italije, Češke, Poljske i Njemačke. 

Uvjeti i prijava - Upravljanje karijerom

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.