Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: -dnevni | vrijeme
Nikada nije bilo jednostavnije podnositi prigovore – vrlo je lako na nekoj od društvenih mreža ostaviti negativan komentar, jednu od pet zvjezdica i prijeći na uslugu neke druge tvrtke. Današnji konzument traži personalizirani pristup, odgovore u realnom vremenu i osjećaj da je baš on važan i da je baš on najvrijedniji korisnik.
Prigovori ne smiju upravljati organizacijom – poslovne organizacije će procesom upravljanja prigovorima riješiti problem, optimizirati i unaprijediti poslovanje i konačno zadržati zadovoljnog klijenta. Sustav upravljanja prigovorima svojevrsna je šablona primitka, uvažavanja, procesuiranja i odgovaranja na prigovore te korištenje tih prigovora u svrhu poboljšanja rada organizacije ili tvrtke. Za dobro upravljanje prigovorima neophodno je prepoznavati tipove pregovarača, vrste prigovora te komunikacijske stilove. Pravilnim pristupom prigovarača je lako pretvoriti u lojalnog kupca.
Namjena seminara je polaznicima predstaviti kako prepoznati manjkavosti u poslovanju kroz analizu dosad zaprimljenih prigovora, potaknuti na poboljšanje vještine aktivnoga slušanja i asertivnoga komunikacijskog stila, predstaviti tipove podnositelja prigovora i vrste prigovora na temelju kojih se razvija komunikacijska strategija s ciljem zadržavanja klijenta i osnaživanjem osjećaja lojalnosti i vrijednosti. Zaposlenicima pružiti osjećaj zaštićenosti kroz stvaranje komunikacijske strategije i baze prigovora.
Ovim seminarom polaznici će se upoznati s osnovnim problemima u procesu upravljanja prigovorima, prepoznati pozitivne strane prigovaranja, osvijestiti važnost aktivnoga slušanja, asertivnosti i strpljivosti, kao i ključnu ulogu analize prigovora u svrhu prevencije pogrešaka u budućem poslovanju.
Predviđeno trajanje webinara od 9:00 - 13:00 sati.
Iz rasporeda izdvajamo:
Nikada nije bilo jednostavnije podnositi prigovore – vrlo je lako na nekoj od društvenih mreža ostaviti negativan komentar, jednu od pet zvjezdica i prijeći na uslugu neke druge tvrtke. Današnji konzument traži personalizirani pristup, odgovore u realnom vremenu i osjećaj da je baš on važan i da je baš on najvrijedniji korisnik.
Prigovori ne smiju upravljati organizacijom – poslovne organizacije će procesom upravljanja prigovorima riješiti problem, optimizirati i unaprijediti poslovanje i konačno zadržati zadovoljnog klijenta. Sustav upravljanja prigovorima svojevrsna je šablona primitka, uvažavanja, procesuiranja i odgovaranja na prigovore te korištenje tih prigovora u svrhu poboljšanja rada organizacije ili tvrtke. Za dobro upravljanje prigovorima neophodno je prepoznavati tipove pregovarača, vrste prigovora te komunikacijske stilove. Pravilnim pristupom prigovarača je lako pretvoriti u lojalnog kupca.
Namjena seminara je polaznicima predstaviti kako prepoznati manjkavosti u poslovanju kroz analizu dosad zaprimljenih prigovora, potaknuti na poboljšanje vještine aktivnoga slušanja i asertivnoga komunikacijskog stila, predstaviti tipove podnositelja prigovora i vrste prigovora na temelju kojih se razvija komunikacijska strategija s ciljem zadržavanja klijenta i osnaživanjem osjećaja lojalnosti i vrijednosti. Zaposlenicima pružiti osjećaj zaštićenosti kroz stvaranje komunikacijske strategije i baze prigovora.
Ovim seminarom polaznici će se upoznati s osnovnim problemima u procesu upravljanja prigovorima, prepoznati pozitivne strane prigovaranja, osvijestiti važnost aktivnoga slušanja, asertivnosti i strpljivosti, kao i ključnu ulogu analize prigovora u svrhu prevencije pogrešaka u budućem poslovanju.
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Voditeljima poslovnica, menadžerima, direktorima, zaposlenicima u komunikacijskim, marketinškim i PR odjelima i odjelima za kupce, odjelu za ljudske resurse, zaposlenicima u pozivnim centrima i korisničkoj podršci, turističkim i hotelijerskim djelatnicima; svim zainteresiranim pojedincima
Nika Levak stručnjakinja je i trenerica iz područja komunikacijskih vještina i javnog nastupa. Nika je diplomirana glumica i magistra odnosa s javnošću s 15 godina iskustva javnog nastupa kritike, stvaranja. Niku bi se moglo opisati kao energičnog inicijatora koji uzrokuje da se stvari događaju.
Nakon završenih fakulteta i stalnih educiranja, neko vrijeme radi u showbizz svijetu (televizija, snimanja, radio, reklame) i počinje shvaćati da joj ne odgovaraju sustavi; zbog manjka kvalitetne komunikacije i dobrih međuljudskih odnosa, čestih frustracija, nedostatka vremena i pretrpavanja poslom. Kao trener, znala je da se to može i mora MIJENJATI!
Upisuje NLP program na institutu Slavice Square uz podršku internacionalnih NLP trenera.
Danas Nika svakodnevno pomaže pojedincima i tvrtkama u komunikaciji i prezentaciji jer biti lider, to je jedini put za dugoročni uspjeh.