Konferencija:
Digitalna transformacija računovodstva - Novosti i izmjene - Fiskalizacija 2.0.

Trajanje konferencije: 1 -dnevna konferencija

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: 190 Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: 1-dnevni | vrijeme 09:00-12:00

Tema

Koje su novine u digitalizaciji računovodstvenih procesa? Utječe li AI na računovodstvo i kako možemo olakšati pojedine radnje? Kako automatizirati većinu procesa u prometu dokumenata? Je li to moguće učiniti u trenutnim zakonodavnim i tehničkim uvjetima? Je li skupo ili možemo, naprotiv, uštedjeti? 

Prijedlogom novog Zakona o fiskalizaciji koji će stupiti na snagu dana 1.9.2025. godine, od 1.1.2026. godine uvodi se obveza izdavanja i zaprimanja eRačuna, te njihova fiskalizacija, za sve porezne obveznike upisane u registar obveznika PDV-a, dok se od 1.1.2027. godine ta obveza uvodi i za sve ostale subjekte koji nisu upisani u registar obveznika PDV-a.

Konferencija će vam pružiti pregled mogućnosti pojednostavljenja rada u računovodstvenom uredu i alata koje aktualno tržište već nudi. Sastavni dio je i vidljivost smjera kojim će se kretati daljnji razvoj rada računovođa. Moći ćete prepoznati koje aktivnosti možete optimizirati sada i o kojima biste trebali razmišljati u budućnosti jer se mogu u  potpunosti automatizirati . Ako je potrebno, moguće je s predavačima razgovarati o varijantama ili biti inspirirani drugim tvrtkama koje su već krenule putem automatizacije i iza sebe imaju svoje prvo iskustvo.

Na konferenciji ćete se upoznati s raspoloživim resursima i aplikacijama za olakšavanje rada računovođa, proći ćemo kroz trenutno zakonodavstvo i okvir definiran zakonom.

Važna točka konferencije je i rasprava i saznanje kako se određena tvrtka može prebaciti na digitalni oblik računovodstva i koji nas izazovi očekuju u budućnosti.

termin

Najraniji termin: 8.5.2025

Program konferencije - Digitalna transformacija računovodstva - Novosti i izmjene - Fiskalizacija 2.0.

08:45- 09:00 Registracija sudionika 

09:00 - 10:00 1. BLOK PREDAVANJA

  • Zakonodavstvo, Fiskalizacija 2.0. novosti i izmjene
  • Knjigovodstveni zapisi i njihovi oblici
  • Zahtjevi računovodstvenih i poreznih dokumenata
  • Ispravljanje knjigovodstvenih evidencija
  • Prijenos knjigovodstvenih zapisa
  • Ispravan prijem e-zapisa
  • Potpisi na knjigovodstvenim evidencijama
  • Očuvanje i arhiviranje knjigovodstvenih evidencija
  • Postavke sustava, dokumentacija, interni propisi (prijelaz na elektroničko računovodstvo, pravni i porezni odnosi, promet elektroničkih računovodstvenih dokumenata, arhiviranje, izdavanje e-računa)

10:00 - 11:00 2. BLOK PREDAVANJA

  • Komunikacija s državnom upravom (xml, pdf format)
  • Alati za automatsko čitanje podataka na računima (predlošci, umjetna inteligencija)
  • Ostale mogućnosti automatizacije (ulazni portali, slanje e-pošte, pohrana u oblaku)

11:00 - 12:30 3. BLOK  PREDAVANJA

  • Sveobuhvatan primjer automatizacije u obradi klijentovog računovodstva (vanjsko knjigovodstvo) nakon pojedinih faza i uz uporabu pojedinačnih aplikacija
  • Predaja dokumenata
  • Čitanje podataka računa
  • Arhiviranje
  • Zamke u automatizaciji - sigurnost podataka
  • Odgovori na pitanja

Imate li pitanja o ovoj konferenciji?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Mjesto održavanja - Digitalna transformacija računovodstva - Novosti i izmjene - Fiskalizacija 2.0.

Popis

Koje su novine u digitalizaciji računovodstvenih procesa? Utječe li AI na računovodstvo i kako možemo olakšati pojedine radnje? Kako automatizirati većinu procesa u prometu dokumenata? Je li to moguće učiniti u trenutnim zakonodavnim i tehničkim uvjetima? Je li skupo ili možemo, naprotiv, uštedjeti? 

Prijedlogom novog Zakona o fiskalizaciji koji će stupiti na snagu dana 1.9.2025. godine, od 1.1.2026. godine uvodi se obveza izdavanja i zaprimanja eRačuna, te njihova fiskalizacija, za sve porezne obveznike upisane u registar obveznika PDV-a, dok se od 1.1.2027. godine ta obveza uvodi i za sve ostale subjekte koji nisu upisani u registar obveznika PDV-a.

Konferencija će vam pružiti pregled mogućnosti pojednostavljenja rada u računovodstvenom uredu i alata koje aktualno tržište već nudi. Sastavni dio je i vidljivost smjera kojim će se kretati daljnji razvoj rada računovođa. Moći ćete prepoznati koje aktivnosti možete optimizirati sada i o kojima biste trebali razmišljati u budućnosti jer se mogu u  potpunosti automatizirati . Ako je potrebno, moguće je s predavačima razgovarati o varijantama ili biti inspirirani drugim tvrtkama koje su već krenule putem automatizacije i iza sebe imaju svoje prvo iskustvo.

Na konferenciji ćete se upoznati s raspoloživim resursima i aplikacijama za olakšavanje rada računovođa, proći ćemo kroz trenutno zakonodavstvo i okvir definiran zakonom.

Važna točka konferencije je i rasprava i saznanje kako se određena tvrtka može prebaciti na digitalni oblik računovodstva i koji nas izazovi očekuju u budućnosti.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Digitalna transformacija računovodstva - Novosti i izmjene - Fiskalizacija 2.0.

Konferencija je namijenjena vlasnicima, voditeljima, računovođama, ekonomistima, obveznicima plaćanja poreza, poreznim savjetnicima, menadžerima i osobama koje održavaju računalne sustave u tvrtki. Također, namijenjena je svima koji se žele informirati o novostima i mogućnostima koje pruža digitalizacija računovodstva.

Lektori - Digitalna transformacija računovodstva - Novosti i izmjene - Fiskalizacija 2.0.

Matija Ekart, struč. spec. ing. el.

Matija Ekart, struč. spec. ing. el.

Voditelj sektora eMreže i podrške ključnim korisnicima, posjeduje tehničko znanje u pogledu elektroničkog računa. Radi na poziciiji voditelja eMreže te vodi glavni konzultantski tim za digitalizaciju i u svakodnevnom je kontaktu s velikim i ključnim korisnicima servisa Moj-eRačun. Na trenutnoj radnoj poziciji, bavi se tehničkom pozadinom elektroničkog računa, njegovim PDF i XML oblikom, načinom slanja i zaprimanja istog, a prvenstveno procesom integracije i povezivanja raznih računovodstvenih programa sa servisom Moj-eRačun. Do sada je sudjelovao u više od 200 implementacija servisa Moj-eRačun u razne računovodstvene programe, a uz konzultantske funkcije za bespapirno poslovanje, vodio je ISO 27001 certifikaciju i član je stručnog tima za provedbu GDPR-a u tvrtki Elektronički računi d.o.o. Aktivno je radio na digitalizaciji i implementaciji eRačuna u subjekte poput Grada Zagreba, INA-e d.d. i Gradske Plinare Zagreb-Opskrba, a trenutno se bavi digitalizacijom ostalih dokumenata uz eRačun kako bi se cijeli transakcijski krug digitalizirao te implementaciji aplikacija servisa Moj-eRačun u poslovne procese korisnika. Redovni je predavač na državnim edukacijama servisa, a kao gost je sudjelovao na konferencijama Lidera vezanih za eRačun te Poslovne učinkovitosti za kontroling, financije i menadžment. Prije usavršavanja na području digitalizacije u tvrtki Elektronički računi d.o.o., radio je u telekomunikacijskoj industriji u sektoru mobilnih mreža, naobrazbe Tehničko veleučilište u Zagrebu (TVZ).

Uvjeti i prijava - Digitalna transformacija računovodstva - Novosti i izmjene - Fiskalizacija 2.0.

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se
  • ONLINE
  • 8.5.2025
  • Matija Ekart, struč. spec. ing. el.
  • 190 Eur + PDV
Input:

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.