Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: -dnevni | vrijeme
Uredsko poslovanje predstavlja rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje kao i sve tehničke postupke na organizaciji dokumenata te pomoćne uredske poslove koji se svode na upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa i konačno njihovo odlaganje.
U dinamičnom poslovnom svijetu u kojem živimo potrebno je imati stručnu osobu koja upravlja uredom, protokom informacija te se moći osloniti na nju i njezinu stručnost. Čest je slučaj da na pozicijama voditelja ureda osobe nemaju dovoljno stručnog znanja iz područja osnova trgovačkog prava te računovodstvene administracije koja je neophodna i predstavlja vitalan dio svake organizacije.
Namjena ovog webinara je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje ureda i uredskog poslovanja, upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispunjavanjem putnih naloga.
Trajanje webinara od 9 – 13 sati.
|
Uredsko poslovanje predstavlja rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje kao i sve tehničke postupke na organizaciji dokumenata te pomoćne uredske poslove koji se svode na upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa i konačno njihovo odlaganje.
U dinamičnom poslovnom svijetu u kojem živimo potrebno je imati stručnu osobu koja upravlja uredom, protokom informacija te se moći osloniti na nju i njezinu stručnost. Čest je slučaj da na pozicijama voditelja ureda osobe nemaju dovoljno stručnog znanja iz područja osnova trgovačkog prava te računovodstvene administracije koja je neophodna i predstavlja vitalan dio svake organizacije.
Namjena ovog webinara je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje ureda i uredskog poslovanja, upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispunjavanjem putnih naloga.
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Webinar je namijenjen poslodavcima, zaposlenicima, svima koji su uključeni u vođenje ureda i organizaciju uredskog poslovanja, tajnicama, računovođama i poslovnim administratorima te svim zainteresiranim osobama koje žele naučiti praktične računovodstveno administratorske poslove koji se svakodnevno pojavljuju u uredskom poslovanju.
Ivan Vidas, struč. spec. oec. radno iskustvo krenuo je stjecati kao specijalist za obračun plaća i drugog dohotka u velikim poslovnim sustavima da bi danas karijeru gradio u svijetu financija u međunarodnom okruženju. Kao menadžer kompanije koja se bavi računovodstvom, obračunom plaća i HR -om svakodnevno se bavi pitanjima privlačenja novih zaposlenika, kreiranja financijskih paketa, provođenja intervjua, razvoja djelatnika te sveopćom HR politikom. Autor je brojnih članaka iz područja financija, HR-a i radnog prava koji su objavljeni u vodećim časopisima koji pokrivaju ta područja. Aktivan je mentor pripravnicima i osobama bez radnog iskustva koje zanima svijet financija i radnog prava. Od strane njemačke certifikacijske kuće dodijeljen mu je certifikat stručnjaka za radno pravo.