Seminar:
Kako efikasno organizirati home office

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: 170 Eur / 1280.87 kn bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: 1-dnevni | vrijeme 09:00-13:00

Tema

Napretkom tehnologije i pojavom brojnih novih ''online'' zanimanja sve je više onih koji se odlučuju na rad iz udobnosti vlastitog doma. Iako ovakav način rada možda zvuči privlačno, slobodna organizacija vremena nerijetko sa sobom nosi i brojne, neočekivane izazove. Kakva je nova zakonska regulativa kod rada od kuće? Što je sa radnicima u udaljenim državama? Stvorili ste uvjete za rad od kuće i sretni ste već pri samoj pomisli na prvi radni dan u udobnosti svoga doma. Ispočetka posao od kuće može djelovati kao odličan potez no ako u prvim tjednima primjetite da ste kod kuće manje produktivni nego na poslu mi ćemo vam dati savjete i rješenja kako da to izbjegnete. 

termin

Broj dostupnih seminara: 1
Najraniji termin: 14.2.2023
Mjesto: ONLINE

Sadržaj - Kako efikasno organizirati home office

Predviđeno trajanje webinara od 09:00 do 13:00 sati.

  • Za i protiv rada od kuće: kada se odlučiti za, a kada protiv?
  • Zakonska regulativa rada od kuće
  • Rad od kuće kada je radnik u inozemstvu
  • Radnici u udaljenim državama i domaći radnici
  • Smanjenje troškova poslovanja: obavezni i mogući troškovi rada od kuće
  • Potrebna „infrastruktura“ za rad od kuće i minimalni uvjeti koji se moraju osigurati
  • Time management: kako ga organizirati i pratiti rezultate rada
  • Konstruktivni sastanci VS nepotrebni sastanci
  • Kombinirani sistem rada u uredu i od kuće
  • Kako to rade iskusni?
  • Motivacija radnika na rad: zadovoljstvo radnik i radni učinak
  • Kako uvesti i održavati kontrolu
  • Budućnost tržišta rada: što se je promijenilo, a što će se tek promijeniti? Kako da dočekamo budućnost spremni?

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

Napretkom tehnologije i pojavom brojnih novih ''online'' zanimanja sve je više onih koji se odlučuju na rad iz udobnosti vlastitog doma. Iako ovakav način rada možda zvuči privlačno, slobodna organizacija vremena nerijetko sa sobom nosi i brojne, neočekivane izazove. Kakva je nova zakonska regulativa kod rada od kuće? Što je sa radnicima u udaljenim državama? Stvorili ste uvjete za rad od kuće i sretni ste već pri samoj pomisli na prvi radni dan u udobnosti svoga doma. Ispočetka posao od kuće može djelovati kao odličan potez no ako u prvim tjednima primjetite da ste kod kuće manje produktivni nego na poslu mi ćemo vam dati savjete i rješenja kako da to izbjegnete. 

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Predavač/Predavačica - Kako efikasno organizirati home office

Mirta Škaljac mag. oec.

Mirta Škaljac mag. oec.

Mirta Škaljac, mag. oec.

Nakon završenog magisterija ekonomije, upisuje postdiplomski studij Međunarodnih odnosa te završava Akademiju poslovne izvrsnosti Human Resource Mangement. Konzultantica je u području radnog prava, organizacije rada i pripreme za tržište rada. Sudjelovala je na brojnim predavanjima, konferencijama i projektima te je autorica mnogih publikacija i članaka iz područja ljudskih resursa.

Uvjeti i prijava - Kako efikasno organizirati home office

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se
  • ONLINE
  • 14.2.2023
  • Mirta Škaljac mag. oec.
  • 170 Eur / 1280.87 kn + PDV
Input:

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.