Konferencija:
Online konferencija: Digitalizacija poslovanja

Trajanje konferencije: 1 -dnevna konferencija

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: 999 kn bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: 1-dnevni | vrijeme 09:00-13:00

Tema

Jeste li se zapitali kako nam su nam se u zadnjih godinu dana promijenili svakodnevni radni zadaci i način rada? U ovoj konferenciji ćete dobiti pregled kako kroz različite aspekte poslovanja možete digitalizirati svoje poslovanje – kako koristiti eDokumente, kako digitalizirati komunikaciju s državnom upravom, kako olakšati komunikaciju s poslovnim partnerima i klijentima koristeći digitalne inovacije. Također, proći ćemo i kako koristiti digitalne platforme za povećanje vidljivosti vaših tvrtki u “digitalnom svijetu”.

termin

Najraniji termin: 16.12.2021

Program konferencije - Online konferencija: Digitalizacija poslovanja

Predviđeno trajanje konferencije od 9 - 12 sati.

Iz programa izdvajmo: 

  • eRačun i eDokumenti u poslovanju - gdje smo sada i kako se kreće tržište,
  • Digitalizacija procesa upravljanja poslovnim dokumentima,
  • Kako ispravno digitalno arhivirati dokumente,
  • Komunikacija s državnom upravom nakon pandemije,
  • Kako dodatno maknuti papir iz poslovanja,
  • “Ured na dlanu” - kako koristiti digitalne platforme za poslovanje od kuće,
  • Jednostavni načini za korištenje marketinga (npr. Google, Facebook).

Imate li pitanja o ovoj konferenciji?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Mjesto održavanja - Online konferencija: Digitalizacija poslovanja

Popis

Jeste li se zapitali kako nam su nam se u zadnjih godinu dana promijenili svakodnevni radni zadaci i način rada? U ovoj konferenciji ćete dobiti pregled kako kroz različite aspekte poslovanja možete digitalizirati svoje poslovanje – kako koristiti eDokumente, kako digitalizirati komunikaciju s državnom upravom, kako olakšati komunikaciju s poslovnim partnerima i klijentima koristeći digitalne inovacije. Također, proći ćemo i kako koristiti digitalne platforme za povećanje vidljivosti vaših tvrtki u “digitalnom svijetu”.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Lektori - Online konferencija: Digitalizacija poslovanja

Alen David Jeđud

Alen David Jeđud

Alen David Jeđud je savjetnik Uprave u Elektronički računi d.o.o. Na projektima implementacije eRačuna i drugih eDokumenata u poslovanje radi preko 5 godina a od većih projekata na kojima je sudjelovao ističe se implementacija eRačuna u INA d.d. te u Grad Zagreb te usklađenje i povezivanje servisa Moj-eRačun na EU mrežu posrednika za razmjenu eRačuna. Na projektima kod korisnika rađena implementacija eRačuna na ulaznoj strani, a u slučaju INA d.d. i na izlaznoj te je rađena integracija u nekoliko programskih rješenja s ciljem potpune digitalizacije računovodstvenih procesa. Alen trenutno radi na pripremi sustava i organizacije širenja tehničkih sektora na strana tržišta. Kao savjetnik Uprave dnevno sudjeluje na situacijama usmjeravanja razvoja Moj-eRačun sustava i drugih proizvoda iz mreže usluga Elektronički računi d.o.o. (kao što su Moj-DMS, Moj-eArhiv, Moj-Bi i Plati.me servisi), partnerske mreže ERP pružatelja usluga te konzultacijama za uvođenje eRačuna u poslovanje. Uz savjetodavni rad u tvrtki Elektronički računi d.o.o., Alen David Jeđud je i osnivač i direktor tvrtke FLIPENDO DEVELOPMENT d.o.o. koja se bavi razvojem poslovnih programskih rješenja te konzultacijama oko implementacija naprednih programskih rješenja.

Matija Ekart struč. spec. ing. el.

Matija Ekart struč. spec. ing. el.

voditelj sektora eMreže i podrške ključnim korisnicima, posjeduje tehničko znanje u pogledu elektroničkog računa. Radi na poziciiji voditelja eMreže te vodi glavni konzultantski tim za digitalizaciju i u svakodnevnom je kontaktu s velikim i ključnim korisnicima servisa Moj-eRačun. Na trenutnoj radnoj poziciji, bavi se tehničkom pozadinom elektroničkog računa, njegovim PDF i XML oblikom, načinom slanja i zaprimanja istog, a prvenstveno procesom integracije i povezivanja raznih računovodstvenih programa sa servisom Moj-eRačun. Do sada je sudjelovao u više od 200 implementacija servisa Moj-eRačun u razne računovodstvene programe, a uz konzultantske funkcije za bespapirno poslovanje, vodio je ISO 27001 certifikaciju i član je stručnog tima za provedbu GDPR-a u tvrtki Elektronički računi d.o.o. Aktivno je radio na digitalizaciji i implementaciji eRačuna u subjekte poput Grada Zagreba, INA-e d.d. i Gradske Plinare Zagreb-Opskrba, a trenutno se bavi digitalizacijom ostalih dokumenata uz eRačun kako bi se cijeli transakcijski krug digitalizirao te implementaciji aplikacija servisa Moj-eRačun u poslovne procese korisnika. Redovni je predavač na državnim edukacijama servisa, a kao gost je sudjelovao na konferencijama Lidera vezanih za eRačun te Poslovne učinkovitosti za kontroling, financije i menadžment. Prije usavršavanja na području digitalizacije u tvrtki Elektronički računi d.o.o., radio je u telekomunikacijskoj industriji u sektoru mobilnih mreža, naobrazbe Tehničko veleučilište u Zagrebu (TVZ).

Uvjeti i prijava - Online konferencija: Digitalizacija poslovanja

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se
  • ONLINE
  • 16.12.2021
  • Alen David Jeđud, Matija Ekart struč. spec. ing. el.
  • 999 kn + PDV
Input:

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.