Seminar:
Poslovna komunikacija s teškim sugovornicima

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: -dnevni | vrijeme

Tema

U poslovnom životu je veoma važno kako slušamo i govorimo. Važno je kako vodimo službene razgovore, stvaramo odnose sa suradnicima, borimo za realizaciju svojih potreba, ali i kako utječemo na druge. Istraživanja pokazuju da se svega 7% značenja u komunikaciji prenosi verbalnim porukama, dok se ostalih 93% prenosi neverbalnim i paraverbalnim znakovima kojih često nismo ni svjesni.

Stoga, za efikasnu komunikaciju postaje iznimno važno savladati onime što predstavlja slijepu pjegu u komunikaciji. Jedan od većih izazova u poslovnoj komunikaciji je komunikacija s teškim sugovornicima. Pod teškim sugovornicima mogli bi svrstati osobe koje se brže i lakše uzrujaju, razljute ili naprosto izgube kontrolu. Često se zna dogoditi da takve osobe povise glas u komunikaciji ili počnu koristiti neodgovarajuće riječi. Kako komunicirati s takvim poslovnim partnerima i kako uspostaviti dobar odnos s njim saznajte na našem seminaru.

Namjena seminara je ojačati poslovnu komunikaciju s „teškim“ sugovornicima. Upoznati polaznike koji se svakodnevno susreću sa zahtjevnim sugovornicima kako riješiti situaciju kada od sugovornika ne mogu dobiti točnu povratnu informaciju ili kada se poveća razina stresa zbog takve komunikacije te nastane problem u samoj komunikaciji.

termin

Trenutačno nemamo određen termin. Ako ste zainteresirani za seminar o ovoj temi, molimo vas da nam se obratite putem obrasca za kontakt.
Najraniji termin:
Mjesto:

Sadržaj - Poslovna komunikacija s teškim sugovornicima

Predviđeno trajanje seminara od 9:00 do 13:00 sati.

Utjecaji koji mogu dovesti do „teške“ komunikacije

  • Utjecaj stresne situacije na komunikaciju
  • Utjecaj straha na komunikaciju
  • Uočavanje problema

Pravila komunikacije

  • Stres i utjecaj stresa na daljnji tijek komunikacije
  • Koliko si zahtjevnih sugovornika možemo priuštiti?
  • Rješavanje nezadovoljstva u odnosu s teškim sugovornicima
  • Tips & tricks

Učinkovita komunikacija s teškim sugovornicima

  • Prava „teških“ klijenta
  • Moralna načela komunikacije i usluga
  • Radionica: Kreiranje uspješne poslovne komunikacije

Završna diskusija i rasprava

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

U poslovnom životu je veoma važno kako slušamo i govorimo. Važno je kako vodimo službene razgovore, stvaramo odnose sa suradnicima, borimo za realizaciju svojih potreba, ali i kako utječemo na druge. Istraživanja pokazuju da se svega 7% značenja u komunikaciji prenosi verbalnim porukama, dok se ostalih 93% prenosi neverbalnim i paraverbalnim znakovima kojih često nismo ni svjesni.

Stoga, za efikasnu komunikaciju postaje iznimno važno savladati onime što predstavlja slijepu pjegu u komunikaciji. Jedan od većih izazova u poslovnoj komunikaciji je komunikacija s teškim sugovornicima. Pod teškim sugovornicima mogli bi svrstati osobe koje se brže i lakše uzrujaju, razljute ili naprosto izgube kontrolu. Često se zna dogoditi da takve osobe povise glas u komunikaciji ili počnu koristiti neodgovarajuće riječi. Kako komunicirati s takvim poslovnim partnerima i kako uspostaviti dobar odnos s njim saznajte na našem seminaru.

Namjena seminara je ojačati poslovnu komunikaciju s „teškim“ sugovornicima. Upoznati polaznike koji se svakodnevno susreću sa zahtjevnim sugovornicima kako riješiti situaciju kada od sugovornika ne mogu dobiti točnu povratnu informaciju ili kada se poveća razina stresa zbog takve komunikacije te nastane problem u samoj komunikaciji.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Poslovna komunikacija s teškim sugovornicima

Webinar je namjenjen svima koji žele ojačati svoju poslovnu vještinu komuniciranja s „teškim“ sugovornicima, kao i onima koji žele razviti osjećaj vlastite sigurnosti upravljanja komunikacija sa zahtjevnim sugovornicima. Kako se oblik „teškog“ komuniciranja mijenja s protokom vremena i suradnika koji rješavaju nezadovoljstvo, seminar je namijenjen i „front end“ djelatnicima i nižem i srednjem menadžmentu, kao i vlasnicima mikro i malih poduzeća.

Predavač/Predavačica - Poslovna komunikacija s teškim sugovornicima

Nika Levak Bedić, bacc. art., mag. nov.

Nika Levak Bedić, bacc. art., mag. nov.

Nika Levak stručnjakinja je i trenerica iz područja komunikacijskih vještina i javnog nastupa. Nika je diplomirana glumica i magistra odnosa s javnošću s 15 godina iskustva javnog nastupa kritike, stvaranja. Niku bi se moglo opisati kao energičnog inicijatora koji uzrokuje da se stvari događaju.

Nakon završenih fakulteta i stalnih educiranja, neko vrijeme radi u showbizz svijetu (televizija, snimanja, radio, reklame) i počinje shvaćati da joj ne odgovaraju sustavi; zbog manjka kvalitetne komunikacije i dobrih međuljudskih odnosa, čestih frustracija, nedostatka vremena i pretrpavanja poslom. Kao trener, znala je da se to može i mora MIJENJATI!

Upisuje NLP program na institutu Slavice Square uz podršku internacionalnih NLP trenera.

Danas Nika svakodnevno pomaže pojedincima i tvrtkama u komunikaciji i prezentaciji jer biti lider, to je jedini put za dugoročni uspjeh.

Uvjeti i prijava - Poslovna komunikacija s teškim sugovornicima

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.