Seminar:
Poslovna komunikacija s teškim sugovornicima

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: 1199 kn bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: 1-dnevni | vrijeme 09:00-13:00

Tema

U poslovnom životu je veoma važno kako slušamo i govorimo. Važno je kako vodimo službene razgovore, kako stvaramo odnose sa suradnicima, kako se borimo za realizaciju svojih potreba, ali i kako utječemo na druge. Istraživanja pokazuju da se svega 7% značenja u komunikaciji prenosi verbalnim porukama, dok se ostalih 93% prenosi neverbalnim i paraverbalnim znakovima, kojih često nismo ni svjesni.

Stoga za efikasnu komunikaciju postaje iznimno važno savladati onime što predstavlja slijepu pjegu u komunikaciji. Jedan od većih izazova u poslovnoj komunikaciji je komunikacija s teškim sugovornicima. Pod teškim sugovornicima mogli bi svrstati osobe koje se brže i lakše uzrujaju, razljute ili naprosto izgube kontrolu. Često se zna dogoditi da takve osobe povise glas u komunikaciji ili počnu koristiti neodgovarajuće riječi. Kako komunicirati s takvim poslovnim partnerima i kako uspostaviti dobar odnos s njim saznajte na našem seminaru.

Namjena seminara je ojačati poslovnu komunikaciju s „ teškim“ sugovornicima. Upoznati polaznike koji se svakodnevno susreću sa zahtjevnim sugovornicima kako riješiti situaciju kada od sugovornika ne mogu dobiti točnu povratnu informaciju ili kada se poveća razina stresa zbog takve komunikacije te nastane problem u samoj komunikaciji.

termin

Broj dostupnih seminara: 1
Najraniji termin: 24.11.2021
Mjesto: ONLINE

Sadržaj - Poslovna komunikacija s teškim sugovornicima

Predviđeno trajanje seminara od 9:00 - 13:00 sati.

Utjecaji koji mogu dovesti do „teške“ komunikacije

  • Utjecaj stresne situacije na komunikaciju,
  • Utjecaj straha na komunikaciju,
  • Uočavanje problema.

Pravila komunikacije

  • Stres i utjecaj stresa na daljnji tijek komunikacije,
  • Koliko si zahtjevnih sugovornika možemo priuštiti?
  • Rješavanje nezadovoljstva u odnosu s teškim sugovornicima,
  • Tips & tricks.

Učinkovita komunikacija s teškim sugovornicima

  • Prava „teških“ klijenta,
  • Moralna načela komunikacije i usluga,
  • Radionica: Kreiranje uspješne poslovne komunikacije.

Završna diskusija i rasprava

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

U poslovnom životu je veoma važno kako slušamo i govorimo. Važno je kako vodimo službene razgovore, kako stvaramo odnose sa suradnicima, kako se borimo za realizaciju svojih potreba, ali i kako utječemo na druge. Istraživanja pokazuju da se svega 7% značenja u komunikaciji prenosi verbalnim porukama, dok se ostalih 93% prenosi neverbalnim i paraverbalnim znakovima, kojih često nismo ni svjesni.

Stoga za efikasnu komunikaciju postaje iznimno važno savladati onime što predstavlja slijepu pjegu u komunikaciji. Jedan od većih izazova u poslovnoj komunikaciji je komunikacija s teškim sugovornicima. Pod teškim sugovornicima mogli bi svrstati osobe koje se brže i lakše uzrujaju, razljute ili naprosto izgube kontrolu. Često se zna dogoditi da takve osobe povise glas u komunikaciji ili počnu koristiti neodgovarajuće riječi. Kako komunicirati s takvim poslovnim partnerima i kako uspostaviti dobar odnos s njim saznajte na našem seminaru.

Namjena seminara je ojačati poslovnu komunikaciju s „ teškim“ sugovornicima. Upoznati polaznike koji se svakodnevno susreću sa zahtjevnim sugovornicima kako riješiti situaciju kada od sugovornika ne mogu dobiti točnu povratnu informaciju ili kada se poveća razina stresa zbog takve komunikacije te nastane problem u samoj komunikaciji.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Poslovna komunikacija s teškim sugovornicima

Webinar je namjenjen svima koji žele ojačati svoju poslovnu vještinu komuniciranja s „teškim“ sugovornicima kao i onima koji žele razviti osjećaj vlastite sigurnosti upravljanja komunikacija sa zahtjevnim sugovornicima. Kako se oblik „teškog“ komuniciranja mijenja s protokom vremena i suradnika koji rješavaju nezadovoljstvo seminar je namijenjen i „front end“ djelatnicima i nižem i srednjem menadžmentu kao i vlasnicima mikro i malih poduzeća.

Predavač/Predavačica - Poslovna komunikacija s teškim sugovornicima

dr. sc. Neda Fleur Janovski

dr. sc. Neda Fleur Janovski

Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha, član je International Assoation of Coaching, SAD. Stalno usavršava svoja znanja u Londonu (najčešće) i u Bruxelles-u. Kroz svoje djelovanje usmjerena je na poticanje cjeloživotnog učenja, osobni razvoj svakog pojedinca, održavanje grupnih, a posebno individualnih treninga te na dijeljenje znanja za koje vjeruje da mora biti dostupno svakom tko se želi razvijati i napredovati.

Dugogdišnju karijeru gradila je dvadeset i dvije godine u PLIVI, najduže u Odnosima s javnošću i Korporativnim komunikacijama gdje je razvila vlastiti "know-how" za rješavanje brojnih poslovnih situacija, djelujući na međunarodnim tržištima Velike Britanije, Francuske, Sjedinjenih Američkih Država, Italije, Češke, Poljske i Njemačke. 

Uvjeti i prijava - Poslovna komunikacija s teškim sugovornicima

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se
  • ONLINE
  • 24.11.2021
  • dr. sc. Neda Fleur Janovski
  • 1199 kn + PDV
Input:

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.