Naknada za sudjelovanje: 185 Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: 1-dnevni | vrijeme 09:00 - 13:00
Računovodstvena administracija i uredsko poslovanje predstavlja rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje kao i sve tehničke postupke na organizaciji dokumenata te pomoćne uredske poslove koji se svode na upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa i konačno njihovo odlaganje.
U dinamičnom poslovnom svijetu u kojem živimo potrebno je imati stručnu osobu koja upravlja uredom, protokom informacija te se moći osloniti na nju i njezinu stručnost. Čest je slučaj da na pozicijama voditelja ureda osobe nemaju dovoljno stručnog znanja iz područja osnova računovodstvene administracije koja je neophodna i predstavlja vitalan dio svake organizacije.
Namjena ovog webinara je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje uredne računovodstvene administracije upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispunjavanjem putnih naloga.
Trajanje webinara od 9 – 13 sati.
|
Računovodstvena administracija i uredsko poslovanje predstavlja rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje kao i sve tehničke postupke na organizaciji dokumenata te pomoćne uredske poslove koji se svode na upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa i konačno njihovo odlaganje.
U dinamičnom poslovnom svijetu u kojem živimo potrebno je imati stručnu osobu koja upravlja uredom, protokom informacija te se moći osloniti na nju i njezinu stručnost. Čest je slučaj da na pozicijama voditelja ureda osobe nemaju dovoljno stručnog znanja iz područja osnova računovodstvene administracije koja je neophodna i predstavlja vitalan dio svake organizacije.
Namjena ovog webinara je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje uredne računovodstvene administracije upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispunjavanjem putnih naloga.
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Webinar je namijenjen poslodavcima, zaposlenicima, svima koji su uključeni u vođenje ureda i organizaciju uredskog poslovanja, tajnicama, računovođama i poslovnim administratorima te svim zainteresiranim osobama koje žele naučiti praktične računovodstveno administratorske poslove koji se svakodnevno pojavljuju u uredskom poslovanju.
Ana Pokrajčić je računovođa, ovlašteni interni revizor i dugogodišnja predavačica knjigovodstva.
Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer računovodstvo te iskustvo stječe kao revizor poduzeća raznih profila. Nakon pet godina zapošljava se kao voditelj računovodstva u Algebri, a iskustvo stječe i u bankarskom sektoru. Trenutno je zaposlena u društvu Microblink d.o.o. kao specijalist za računovodstvo i izvještavanje.
Predaje od 2007. godine, te je održala više od 6.000 sati predavanja.