Seminar:
Marketing vs. Porezi - prilagodba marketinških aktivnosti poreznim i računovodstvenim propisima

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: Eur / 0 kn bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: -dnevni | vrijeme

Tema

Sezone popusta i velikih sniženja aktivne su kroz cijelu godinu, jeste li sigurni da svoje marketinške aktivnosti evidentirate u skladu s poreznim propisima u poslovnim knjigama. Je li vaša "gratis" akcija porezno priznata i da li je poklonjena boca vina dio reprezentacije, besplatno poklanjanje ili potpuno porezno nepriznati? Na ovom webinaru ćemo objasniti  kako pretočiti marketinške aktivnosti u pozitivne učinke bez straha od poreznog nadzora koji ih možda ne bi priznao kao porezno priznate.

Marketing mora privući kupce, a računovodstvo pronaći najbolji put za prikazivanje marketinga u skladu s porezno priznatim troškovima. Na ovom webinaru možete saznati kako prilagoditi marketing kompanije i marketinške aktivnosti zakonskim propisima i ostvariti najbolje učinke i za kupce i kompaniju.

termin

Trenutačno nemamo određen termin. Ako ste zainteresirani za seminar o ovoj temi, molimo vas da nam se obratite putem obrasca za kontakt.
Najraniji termin:
Mjesto:

Sadržaj - Marketing vs. Porezi - prilagodba marketinških aktivnosti poreznim i računovodstvenim propisima

Predviđeno trajanje webinara od 9 do 13 sati.

Program predavanja:

Uvod u tematiku i zakonski propisi

  • Mogući pojavni oblici marketinških aktivnosti,
  • Potrebne odluke i pravilnici za računovodstveno i porezno priznavanje,
  • Reprezentacija,
  • Sponzorstvo,
  • Promidžba,
  • Primjeri iz prakse.

Razni oblici prodajnih akcija

  • Značenje prodajne akcije GRATIS i ostalih popusta,
  • Davanje poklona male vrijednosti,
  • Proizvodi ili roba s oznakom "nije za prodaju",
  • Primjeri iz prakse.

Davanje bez naknade

  • Darovanje,
  • Naknadni popusti u trgovini,
  • Mišljenja porezne uprave,
  • Obrada nekoliko primjera.

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

Sezone popusta i velikih sniženja aktivne su kroz cijelu godinu, jeste li sigurni da svoje marketinške aktivnosti evidentirate u skladu s poreznim propisima u poslovnim knjigama. Je li vaša "gratis" akcija porezno priznata i da li je poklonjena boca vina dio reprezentacije, besplatno poklanjanje ili potpuno porezno nepriznati? Na ovom webinaru ćemo objasniti  kako pretočiti marketinške aktivnosti u pozitivne učinke bez straha od poreznog nadzora koji ih možda ne bi priznao kao porezno priznate.

Marketing mora privući kupce, a računovodstvo pronaći najbolji put za prikazivanje marketinga u skladu s porezno priznatim troškovima. Na ovom webinaru možete saznati kako prilagoditi marketing kompanije i marketinške aktivnosti zakonskim propisima i ostvariti najbolje učinke i za kupce i kompaniju.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Marketing vs. Porezi - prilagodba marketinških aktivnosti poreznim i računovodstvenim propisima

Webinar je namijenjen voditeljima računovodstva, financija i kontrolinga, te djelatnicima u spomenutim odjelima. Osim njih webinar je važan i za voditelje marketinga i djelatnika na svim menadžerskim razinama koji usko rade na marketinškim aktivnostima koje moraju biti u skladu s poreznim propisima kako bi se izbjegle kazne.  

Ključne riječi - Marketing vs. Porezi - prilagodba marketinških aktivnosti poreznim i računovodstvenim propisima

trgovina, popusti, porezni propisi, regulativa

Predavač/Predavačica - Marketing vs. Porezi - prilagodba marketinških aktivnosti poreznim i računovodstvenim propisima

Dijana Ivanković bacc.oec.

Dijana Ivanković bacc.oec.

Radi u računovodstvima privatnih tvrtki. Posljednjih 17 godina radi samostalno u vlastitom knjigovodstvenom servisu.
Dugogodišnji je stručnjak iz prakse, čije iskustvo potvrđuje veliki broj zadovoljnih klijenata (trgovačka društva, obrti, udruge). Osim računovodstvene ekspertize, poseban naglasak na njezin rad obuhvaća razumijevanje i ispravna primjena poreznih propisa. Sudjelovala u brojnim postupcima nadzora PDV-a poreznih obveznika.

Uvjeti i prijava - Marketing vs. Porezi - prilagodba marketinških aktivnosti poreznim i računovodstvenim propisima

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.