Seminar:
Kadrovska evidencija - pomoćnik za upravljanje i razvoj zaposlenika

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: -dnevni | vrijeme

Tema

Edukacija o tome kako smisleno iskoristiti sadržaj evidencija o zaposlenicima (kadrovske evidencije) i pretvoriti ga u alat za efikasniji i kvalitetniji proces uhodavanja zaposlenika, planiranje profesionalnog razvoja, upravljanje radnim učinkom zaposlenih te nagrađivanje, poštujući propise, rokove čuvanja, zaštitu osobnih podataka, na razuman i tvrtki/organizaciji prilagođen način.

termin

Trenutačno nemamo određen termin. Ako ste zainteresirani za seminar o ovoj temi, molimo vas da nam se obratite putem obrasca za kontakt.
Najraniji termin:
Mjesto:

Sadržaj - Kadrovska evidencija - pomoćnik za upravljanje i razvoj zaposlenika

Predviđeno vrijeme trajanja webinara: 14:00 - 15:30 sati

Sadržaj evidencija o zaposlenicima (kadrovske evidencije) – kako ga  možemo dodatno koristiti (osim za obračun plaća) i pretvoriti ga u pomoćnika za efikasnije i kvalitetnije provođenje HR procesa:

  • uhodavanja novih zaposlenika,
  • planiranja i provedbe profesionalnog razvoja zaposlenika,
  • upravljanja radnim učinkom zaposlenika
  • izrade modela i provedbe nagrađivanja

uz poštivanje relevantnih propisa, rokova čuvanja, zaštite osobnih podataka – sve to na razuman i tvrtki/organizaciji prilagođen način.

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

Edukacija o tome kako smisleno iskoristiti sadržaj evidencija o zaposlenicima (kadrovske evidencije) i pretvoriti ga u alat za efikasniji i kvalitetniji proces uhodavanja zaposlenika, planiranje profesionalnog razvoja, upravljanje radnim učinkom zaposlenih te nagrađivanje, poštujući propise, rokove čuvanja, zaštitu osobnih podataka, na razuman i tvrtki/organizaciji prilagođen način.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Kadrovska evidencija - pomoćnik za upravljanje i razvoj zaposlenika

  • voditelji nadležni za upravljanje i razvoj ljudskih potencijala (HR poslove)
  • zaposlenici koji rade s kadrovskim evidencijama/ uključeni su u realizaciju aktivnosti upravljanja i razvoja ljudskih potencijala u tvrtki/organizaciji

Predavač/Predavačica - Kadrovska evidencija - pomoćnik za upravljanje i razvoj zaposlenika

mr.sc. Andreja Bakula prof. psihologije

mr.sc. Andreja Bakula prof. psihologije

HR konzultantica i vlasnica ABPRO obrta za poslovne usluge, Zagreb

www.abpro.hr

Ima 30 godina iskustva i intenzivnog rada s ljudima i organizacijama u javnom i privatnom sektoru

Po struci je prof. psihologije sa znanstvenim magisterijem iz organizacije i menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu

Kao trenerica razvija i vodi  edukacije/radionice iz područja: pribavljanja i zapošljavanja, analize opisa poslova, onboardinga, upravljanja radnim učinkom, vođenja više vrsta intervjua, planiranja potreba izobrazbe i profesionalnog razvoja,   pripreme novih team leadova i voditelja za preuzimanje uloga,  strateškog upravljanja ljudskim potencijalima  te ciljane tematske radionice iz svih područja upravljanja i razvoja ljudskim potencijalima, od ulaza do izlaza ljudi iz tvrtke/organizacije

Ima istančan osjećaj za ljude i njihove potrebe te kako ih uklopiti u realizaciju ciljeva tvrtke

Usmjerena je na isporuke kvalitetnih  i primjenjivih poslovnih rješenja u realno kratkom roku

 LinkedIn – Andreja Bakula

Uvjeti i prijava - Kadrovska evidencija - pomoćnik za upravljanje i razvoj zaposlenika

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.