Konferencija:
Uredba o uredskom poslovanju u 2023.

Trajanje konferencije: 1 -dnevna konferencija

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: 85 Eur / 640.43 kn bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: 1-dnevni | vrijeme 11:00-13:00

Tema

S početkom 2023. godine nastupilo je obvezno elektroničko uredsko poslovanje za sva javnopravna tijela. Ukoliko još niste, krajnje je vrijeme da se uskladite sa uredbom. Uredba o Uredskom poslovanju stupila je na snagu još u srpnju 2021. godine, no s jednom važnom prijelaznom odredbom. Prema odredbi čl. 67. Uredbe, javnopravna tijela koja nemaju uspostavljen informacijski sustav uredskog poslovanja u skladu s odredbama ove Uredbe dužna su ga uspostaviti najkasnije do 1. siječnja 2023. Naime, nova Uredba utvrđuje da javnopravna tijela međusobno te s fizičkim i pravnim osobama službeno dopisivanje obavljaju primarno elektroničkim putem. Također, papirno vođenje evidencija u pisarnici odlazi u povijest. Koje sve novosti Uredba donosi u 2023. godini i što je važno za znati možete saznati na predavanju.

termin

Najraniji termin: 28.2.2023

Program konferencije - Uredba o uredskom poslovanju u 2023.

Predviđeno trajanje edukacije od 11:00 do 13:00 sati sa pauzom.

Iz rasporeda izdvajamo:

− Što predstavlja uredsko poslovanje,

− Obveznici primjene Uredbe o uredskom poslovanju,

− Obveza primjene informacijskog sustava,

− Primitak, otvaranje i pregled pismena i pošiljki,

− Obrada i razvrstavanje pismena,

− Dostava predmeta i pismena u rad,

− Otprema akta.

Pozivamo vas da sve nedumice i upite pošaljete unaprijed na mail adresu info@dashofer.hr te odgovore dobijte na predavanju!

Imate li pitanja o ovoj konferenciji?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Mjesto održavanja - Uredba o uredskom poslovanju u 2023.

Popis

S početkom 2023. godine nastupilo je obvezno elektroničko uredsko poslovanje za sva javnopravna tijela. Ukoliko još niste, krajnje je vrijeme da se uskladite sa uredbom. Uredba o Uredskom poslovanju stupila je na snagu još u srpnju 2021. godine, no s jednom važnom prijelaznom odredbom. Prema odredbi čl. 67. Uredbe, javnopravna tijela koja nemaju uspostavljen informacijski sustav uredskog poslovanja u skladu s odredbama ove Uredbe dužna su ga uspostaviti najkasnije do 1. siječnja 2023. Naime, nova Uredba utvrđuje da javnopravna tijela međusobno te s fizičkim i pravnim osobama službeno dopisivanje obavljaju primarno elektroničkim putem. Također, papirno vođenje evidencija u pisarnici odlazi u povijest. Koje sve novosti Uredba donosi u 2023. godini i što je važno za znati možete saznati na predavanju.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Uredba o uredskom poslovanju u 2023.

Pozivamo sve zaposlenike državne i javne uprave na koje utječu novine od 1.1.2023. godine.

Lektori - Uredba o uredskom poslovanju u 2023.

struč. spec. oec. Ivan Vidas

struč. spec. oec. Ivan Vidas

Ivan Vidas, struč. spec. oec. – radno iskustvo krenuo stjecati kao specijalist za obračun plaća i drugog dohotka  u velikim poslovnim sustavima da bi danas karijeru gradio u svijetu financija u međunarodnom okruženju. Kao menadžer kompanije koja se bavi računovodstvom, obračunom plaća i HR -om svakodnevno se bavi pitanjima privlačenja novih zaposlenika, kreiranja financijskih paketa, provođenja intervjua, razvoja djelatnika te sveopćom HR – politikom. Autor je brojnih članaka iz područja financija, HR-a i radnog prava koji su objavljeni u vodećim časopisima koji pokrivaju ta područja. Aktivan je mentor pripravnicima i osobama bez radnog iskustva koje zanima svijet financija i radnog prava. Od strane njemačke certifikacijske kuće dodijeljen mu je certifikat stručnjaka za radno pravo.

Uvjeti i prijava - Uredba o uredskom poslovanju u 2023.

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se
  • ONLINE
  • 28.2.2023
  • struč. spec. oec. Ivan Vidas
  • 85 Eur / 640.43 kn + PDV
Input:

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.