Naknada za sudjelovanje: Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: -dnevni | vrijeme
Često poslodavci novo zaposlene u prodaji, educiraju za prodaju jednog proizvoda. Zaboravljajući pri tom da o istom trošku (dovođenjem kupca pred prodavača, neovisno o kanalu prodaje) mogu povećati prihode, samo temeljem edukacije prodavača i promjenom prodajne strategije.
Ponekad se susrećemo i sa činjenicom kako mikro poduzetnici kada se odluče za nastup na tržištu fokusiraju na prodaju jednog (za njih) ključnog proizvoda ili usluge. Tako se u segmentu prodaje, u prodavača, javlja osjećaj sreće nakon ostvarene prodaje jednog proizvoda, a zaboravlja se na osjećaje kupca nakon ostvarene kupnje.
Dobro educiran prodavač prodavat će ključni proizvod:
Ciljevi webinara:
Namjena:
Webinar je namijenjen vlasnicima mikro, malih i srednjih tvrtki te srednjem menadžmentu u segmentu prodaje, kao i svima direktno zaposlenima u prodaji koji poslovni uspjeh mjere količinom prodanih proizvoda ili usluga i njihovom financijskom vrijednošću
Predviđeno trajanje webinara od 9 - 13 sati.
Raspored predavanja:
Često poslodavci novo zaposlene u prodaji, educiraju za prodaju jednog proizvoda. Zaboravljajući pri tom da o istom trošku (dovođenjem kupca pred prodavača, neovisno o kanalu prodaje) mogu povećati prihode, samo temeljem edukacije prodavača i promjenom prodajne strategije.
Ponekad se susrećemo i sa činjenicom kako mikro poduzetnici kada se odluče za nastup na tržištu fokusiraju na prodaju jednog (za njih) ključnog proizvoda ili usluge. Tako se u segmentu prodaje, u prodavača, javlja osjećaj sreće nakon ostvarene prodaje jednog proizvoda, a zaboravlja se na osjećaje kupca nakon ostvarene kupnje.
Dobro educiran prodavač prodavat će ključni proizvod:
Ciljevi webinara:
Namjena:
Webinar je namijenjen vlasnicima mikro, malih i srednjih tvrtki te srednjem menadžmentu u segmentu prodaje, kao i svima direktno zaposlenima u prodaji koji poslovni uspjeh mjere količinom prodanih proizvoda ili usluga i njihovom financijskom vrijednošću
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Bogato iskustvo stekla je u dvije velike tvrtke: više od desetljeća u multinacionalnoj osiguravajućoj kući, prvo kao odgovorna osoba za edukaciju svih zaposlenih, te deset goodina kao voditelj Kontakt centra i koordinator za pritužbe, potom u velikoj domaćoj korporaciji kao voditelj Odjela korisničke podrške. Tijekom tog razdoblja održala je više stotina različitih edukacija. Najviše na temu prodaje i usluge, komunikacije, „teških klijenta“, telefoniranja, pisanja, prijenosa znanja, prednostima i nedostacima određenih načina rada, jednostavnom upravljanju promjena vlastitih ponašanja i radnih navika, o vremenu, motivaciji itd. Od 2017. vlasnica je i direktor tvrtke Kotodama j.d.o.o..