Seminar:
Važnost Up i Cross sell-a

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: kn bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: -dnevni | vrijeme

Tema

Često poslodavci novo zaposlene u prodaji, educiraju za prodaju jednog proizvoda. Zaboravljajući pri tom da o istom trošku (dovođenjem kupca pred prodavača, neovisno o kanalu prodaje) mogu povećati prihode, samo temeljem edukacije prodavača i promjenom prodajne strategije.

Ponekad se susrećemo i sa činjenicom kako mikro poduzetnici kada se odluče za nastup na tržištu fokusiraju na prodaju jednog (za njih) ključnog proizvoda ili usluge. Tako se u segmentu prodaje, u prodavača, javlja osjećaj sreće nakon ostvarene prodaje jednog proizvoda, a zaboravlja se na osjećaje kupca nakon ostvarene kupnje.

Dobro educiran prodavač prodavat će ključni proizvod:

  • po većoj cijeni 
  • zajedno s najmanje jednim dodatnim proizvodom 
  • te će znati čime i na koji način nadgraditi kupnju (i tu prednost pojasniti kupcu kao kvalitetno rješenje za kupčeve potrebe) kao što će i prepoznati mogućnosti unakrsne prodaje i samo jednim kvalitenim pojašnjenjem i dobro sročenim pitanjem povećati prodaju, prodajne rezultate i prihode

Ciljevi webinara:

  • Pokazati razlike zašto je Up i Cross sell-a  važan vlasnicima i menadžmentu tvrtke te što to znači za kupce
  • Naučiti tehnike povećanja interesa za kupnju u prodajnom procesu
  • Prepoznati dobrobiti nadgradnje prodaje i unakrsne prodaje tijekom prodajnog procesa kao i u postprodajnim aktivnostima

Namjena:

Webinar je namijenjen vlasnicima mikro, malih i srednjih tvrtki te srednjem menadžmentu u segmentu prodaje, kao i svima direktno zaposlenima u prodaji koji poslovni uspjeh mjere količinom prodanih proizvoda ili usluga i njihovom financijskom vrijednošću

termin

Trenutačno nemamo određen termin. Ako ste zainteresirani za seminar o ovoj temi, molimo vas da nam se obratite putem obrasca za kontakt.
Najraniji termin:
Mjesto:

Sadržaj - Važnost Up i Cross sell-a

Predviđeno trajanje webinara od 9 - 13 sati.

Raspored predavanja:

  • Pretprodajne aktivnosti + edukacija djelatnika prodaje
  • Promjena prodajne strategije – primarni proizvod/usluga i Cross sell ponuda
  • Prodaja kao najbolje rješenje za kupca
  • Povećanje usluge – Up sell i Cross sell
  • Postprodajne aktivnosti – Cross sell i Up sell

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

Često poslodavci novo zaposlene u prodaji, educiraju za prodaju jednog proizvoda. Zaboravljajući pri tom da o istom trošku (dovođenjem kupca pred prodavača, neovisno o kanalu prodaje) mogu povećati prihode, samo temeljem edukacije prodavača i promjenom prodajne strategije.

Ponekad se susrećemo i sa činjenicom kako mikro poduzetnici kada se odluče za nastup na tržištu fokusiraju na prodaju jednog (za njih) ključnog proizvoda ili usluge. Tako se u segmentu prodaje, u prodavača, javlja osjećaj sreće nakon ostvarene prodaje jednog proizvoda, a zaboravlja se na osjećaje kupca nakon ostvarene kupnje.

Dobro educiran prodavač prodavat će ključni proizvod:

  • po većoj cijeni 
  • zajedno s najmanje jednim dodatnim proizvodom 
  • te će znati čime i na koji način nadgraditi kupnju (i tu prednost pojasniti kupcu kao kvalitetno rješenje za kupčeve potrebe) kao što će i prepoznati mogućnosti unakrsne prodaje i samo jednim kvalitenim pojašnjenjem i dobro sročenim pitanjem povećati prodaju, prodajne rezultate i prihode

Ciljevi webinara:

  • Pokazati razlike zašto je Up i Cross sell-a  važan vlasnicima i menadžmentu tvrtke te što to znači za kupce
  • Naučiti tehnike povećanja interesa za kupnju u prodajnom procesu
  • Prepoznati dobrobiti nadgradnje prodaje i unakrsne prodaje tijekom prodajnog procesa kao i u postprodajnim aktivnostima

Namjena:

Webinar je namijenjen vlasnicima mikro, malih i srednjih tvrtki te srednjem menadžmentu u segmentu prodaje, kao i svima direktno zaposlenima u prodaji koji poslovni uspjeh mjere količinom prodanih proizvoda ili usluga i njihovom financijskom vrijednošću

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Predavač/Predavačica - Važnost Up i Cross sell-a

Borka Živković

Borka Živković

Bogato iskustvo stekla je u dvije velike tvrtke: više od desetljeća u multinacionalnoj osiguravajućoj kući, prvo kao odgovorna osoba za edukaciju svih zaposlenih, te deset goodina kao voditelj Kontakt centra i koordinator za pritužbe, potom u velikoj domaćoj korporaciji kao voditelj Odjela korisničke podrške. Tijekom tog razdoblja održala je više stotina različitih edukacija. Najviše na temu prodaje i usluge, komunikacije, „teških klijenta“, telefoniranja, pisanja, prijenosa znanja, prednostima i nedostacima određenih načina rada, jednostavnom upravljanju promjena vlastitih ponašanja i radnih navika, o vremenu, motivaciji itd.  Od 2017. vlasnica je i direktor tvrtke Kotodama j.d.o.o..

Uvjeti i prijava - Važnost Up i Cross sell-a

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.